2 303 lukukertaa ·
3 vastausta
2k lukukertaa
3 vastausta
Kulma vino katto
Voiko joku ystävällinen sielu vastata, voiko tämän kulman saada aikaan Hålkälslistillä vai onko peli menetetty? Kyseessä on kulma, jossa tasainen katto kohtaa vinokaton, enkä onnistu saamaan listojen kulmaa kohdalleen.. olen etsinyt foorumilta mutta en löydä hyvää vastausta, vinkkejä toivotaan äärimmäisen turhautuneelta henkilöltä
en tiedä auttaako tämä, mutta olen tottunut ajattelemaan, että sahan pidike on katto ja varsinainen sahapöytä on seinä. Jos asetat listan näin ja aloitat 22 asteella (älä siis kallista itse terää)
Tässä tapauksessa ura katsoo viistosti ylös kohti kattoa
Tässä tapauksessa ura katsoo viistosti ylös kohti kattoa
Ongelma on ehkä jo ratkaistu, mutta tältä se näyttää meillä, huone ilman listaa joka peittää reiän, toinen huone jossa on kiila, joka luo kauniin lopetuksen:N Dannelind42 sanoi:Voiko joku ystävällinen sielu vastata, onko mahdollista saada tähän kulmaan Hålkälslist vai onko se mahdotonta? Tämä on siis kulma, jossa tasainen katto kohtaa vinokaton, enkä onnistu saamaan listojen kulmaa oikein.. olen etsinyt foorumilta mutta en löydä hyvää vastausta, vinkkejä toivoo erittäin kyllästynyt henkilö
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Miten laskea kulma helposti? Jotta vaatekaappi sopii vinokattoon.
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Gipsa vinkel i snedtak / Våtrumsväv/glasfiberduk G900
Badrum -
Rappa vino katto kulma
Rakentaa sisäseinä vinokaton kanssa ja kulmaan
Kuinka kitata siisti kulma kattoviisto
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka