Voiko joku ystävällinen sielu vastata, voiko tämän kulman saada aikaan Hålkälslistillä vai onko peli menetetty? Kyseessä on kulma, jossa tasainen katto kohtaa vinokaton, enkä onnistu saamaan listojen kulmaa kohdalleen.. olen etsinyt foorumilta mutta en löydä hyvää vastausta, vinkkejä toivotaan äärimmäisen turhautuneelta henkilöltä

• Valkoinen vinokatto ja harmaa seinä, joissa kysytään vinkkejä Hålkälslist-asennukseen kulmassa. Ongelma korostettu mustalla ympyrällä.
Kattotiili on pelastajasi!
Upppstod ett problem.

• Tykkään
växelventil
  • Laddar…
en tiedä auttaako tämä, mutta olen tottunut ajattelemaan, että sahan pidike on katto ja varsinainen sahapöytä on seinä. Jos asetat listan näin ja aloitat 22 asteella (älä siis kallista itse terää)
Tässä tapauksessa ura katsoo viistosti ylös kohti kattoa

N Dannelind42 sanoi:
Voiko joku ystävällinen sielu vastata, onko mahdollista saada tähän kulmaan Hålkälslist vai onko se mahdotonta? Tämä on siis kulma, jossa tasainen katto kohtaa vinokaton, enkä onnistu saamaan listojen kulmaa oikein.. olen etsinyt foorumilta mutta en löydä hyvää vastausta, vinkkejä toivoo erittäin kyllästynyt henkilö
Ongelma on ehkä jo ratkaistu, mutta tältä se näyttää meillä, huone ilman listaa joka peittää reiän, toinen huone jossa on kiila, joka luo kauniin lopetuksen:

• Huoneen katto ilman listaa, joka peittää raon, ja koristeellinen johto tähtimuotoisilla koristeilla.
  • Kattoon kiinnitetyt puupaneelit ilman listaa, joka peittäisi raon; kullanvärisiä tähtikuvioita roikkuu katon läheisyydessä.
  • Rako listan ja seinän välissä katossa, tyylikäs viimeistely tarjoaa siistin lopetuksen ilman näkyviä reikiä tai puutteita.
  • Kulma, jossa on näkyvissä vaalea puupinta, valkoinen lista ja harmaa seinä, aukko ilman peitelistaa.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.