1 415 lukukertaa ·
3 vastausta
1k lukukertaa
3 vastausta
kuljetusliike?
Talon omistaja
· stockholm
· 67 viestiä
Hei
Ehkä olen kirjoittanut väärään osastoon, mutta en tiennyt mihin pitäisi kirjoittaa tämä kysymys
Haluan ostaa cellplast huutokauppa sivustolta ja se on Jönköpingissä ja ajattelin, jos voitan huudon, he eivät kuljeta vaan se täytyy noutaa itse.
Haluan kuljettaa sen Jönköpingistä Strängnäsiin ja en tiedä, onko olemassa sellaisia kuljetusyrityksiä, jotka voivat auttaa minua tässä.
Tiedättekö jotain yrityksiä, jotka tekevät tällaisia isoja kuljetuksia yksityishenkilöille?
Cellplast koko
120x240cm
150 mm s100, 55 kvm
100 mm s100, 80 kvm
80 mm s100, 45 kvm
Ehkä olen kirjoittanut väärään osastoon, mutta en tiennyt mihin pitäisi kirjoittaa tämä kysymys
Haluan ostaa cellplast huutokauppa sivustolta ja se on Jönköpingissä ja ajattelin, jos voitan huudon, he eivät kuljeta vaan se täytyy noutaa itse.
Haluan kuljettaa sen Jönköpingistä Strängnäsiin ja en tiedä, onko olemassa sellaisia kuljetusyrityksiä, jotka voivat auttaa minua tässä.
Tiedättekö jotain yrityksiä, jotka tekevät tällaisia isoja kuljetuksia yksityishenkilöille?
Cellplast koko
120x240cm
150 mm s100, 55 kvm
100 mm s100, 80 kvm
80 mm s100, 45 kvm
Soita johonkin lastikeskukseen tai kuljetusliikkeeseen Jönköpingissä...S salahunreal sanoi:Hei
Ehkä olen kirjoittanut väärälle osastolle, mutta en tiennyt minne kirjoittaa tämä kysymys
Haluan ostaa cellplast huutokauppa sivustolta ja se on Jönköpingissä ja ajattelin, jos voitan tarjouksen, he eivät kuljeta sitä, vaan se on noudettava itse.
Haluan kuljettaa sen Jönköpingistä Strängnäsiin enkä tiedä, löytyykö sellaisia kuljetusyrityksiä, jotka voisivat auttaa minua.
Tunnetko mitään yritystä, joka tekee tällaisia suuria kuljetuksia yksityishenkilöille?
Cellplast koko
120x240cm
150 mm s100, 55 kvm
100 mm s100, 80 kvm
80 mm s100, 45 kvm
Talon omistaja
· stockholm
· 67 viestiä
Kiitos vastauksesta.
Olen saanut muutamia hintatarjouksia, jotka ovat 6000 Kr mutta en hyppää niiden ylitse. En aio säästää paljon.
Olen saanut muutamia hintatarjouksia, jotka ovat 6000 Kr mutta en hyppää niiden ylitse. En aio säästää paljon.
Klikkaa tästä vastataksesi