2 269 lukukertaa ·
3 vastausta
2k lukukertaa
3 vastausta
Kuljetus???
Joo. Maksaa noin 11-12.000 sisältäen alv:n. Ainoa kerta kun oli ongelmia oli, kun kuljettaja ajoi väärin ja odotimme lastaajan kanssa, joka maksoi X-satoja tunnissa + alv.stenhus05 sanoi:
Ystävällisin terveisin
David
Klikkaa tästä vastataksesi