Poltruck ajaa joka tapauksessa Puolan ja Tukholman välillä. Uskon, että he ajavat myös muihin paikkoihin Ruotsissa.

terv.
David
 
Hei David! Oletko käyttänyt Poltruckia? Miltä hinnat näyttävät Puolasta Tukholmaan?
Mietin Puolan matkaa....
terveisin stenhus05
 
Ytrans suositellaan lämpimästi!
 
stenhus05 sanoi:
Hei David! Oletko käyttänyt Poltruckia? Miltä hinnat näyttävät Puolasta Tukholmaan?
Harkitsen Puolanmatkaa....
Ystävällisin terveisin stenhus05
Joo. Maksaa noin 11-12.000 sisältäen alv:n. Ainoa kerta kun oli ongelmia oli, kun kuljettaja ajoi väärin ja odotimme lastaajan kanssa, joka maksoi X-satoja tunnissa + alv.

Ystävällisin terveisin
David
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.