2 207 lukukertaa ·
3 vastausta
2k lukukertaa
3 vastausta
Kuivavalubetoni
Se on tullut suosituksi toisella puolella kaataa laattoja ja vastaavia valmisbetonimiksauksella, jota kaadetaan kuivana valumuottiin ja sitten kastellaan. Onko kukaan kokeillut tätä ja millaisia kokemuksia teillä on? Olen itse hieman kiinnostunut, koska minulla on muutamia valuprojekteja meneillään (kävelytien askelluslevyt sekä pesulevy ruohonleikkurille). Mitä betonia olette käyttäneet, jos olette tehneet jotain sellaista?
Kaikkitietävä
· Västra götaland
· 10 913 viestiä
Naapuri on valanut paljon tolppia sellaisella, en voi sanoa olevani erityisen vaikuttunut tuloksesta.. sitten taas hän on sellainen tunari, joten hän on ehkä tehnyt virheen....
Joo, minulle tulee vaikutelma, että ei pitäisi valaa liian paksusti. mutta se ei ole ajankohtaista, kun tehdään askelkiviä ja vastaavia.Dan_Johansson sanoi:
Tein lattian autotalliini, joka aiemmin koostui irtomaasta, jossa oli hieman lautoja ja levyjä löysästi päälle asetettuna, hiiret kaivoivat käytäviä maahan/hiekkaan ja pitivät juhlia autotallissa.
Käytin Byggmax finbetong basic.
Levitin vain betonin, tasoitin hieman löysästi ja käytin telaa pinnan tasoittamiseen.
"Gjötin" ehkä 35-45 mm paksuudelta suoraan kevyesti tallatulle maapohjalle.
Tuloksesta tuli täysin hyväksyttävä ja halpa se oli.
Käytin Byggmax finbetong basic.
Levitin vain betonin, tasoitin hieman löysästi ja käytin telaa pinnan tasoittamiseen.
"Gjötin" ehkä 35-45 mm paksuudelta suoraan kevyesti tallatulle maapohjalle.
Tuloksesta tuli täysin hyväksyttävä ja halpa se oli.
Klikkaa tästä vastataksesi