Z Zeb_M #1 Jäsen · 1 viesti 11 heiäkuu 2005 klo 11:24 Zeb_M Jäsen 1 viesti 11 heiäkuu 2005 klo 11:24 #1 Näin viestisi ja mietin, saitko selville, miten kuitulaudan kantavuus on. /Zeb M