Kuinka vedän vettä tyylikkäimmin ja parhaiten? Olen ajatellut vetää LK RiR 16 seinän läpi lavuaariin, eikö olekaan järkevää vaihtoehtoa? Wc:hen ehkä myös RiR ja seinäkiinnitys, mutta se voi olla hieman outoa, kun wc:n letku menee oikealle? Vaihtoehtoisesti kupariputki, joka työntyy kohti wc:tä niin, että liitäntä tulee suoraan takaseinään kuten yleensä. Onhan se mukavaa, että pannuhuoneessa näyttää hyvältä, mutta se rakennetaan piiloon, joten sitä ei näe ennen kuin täytyy kurkistaa kattilan luona. Minun täytyy päästä eteenpäin, joten jos Pex on tällä hetkellä helpoin, niin sitten tehdään niin ja voin vetää oikeat kupariputket kattilan taakse silloin kun se vaihdetaan Ilma/Vesi. Mutta anna minulle mielellään vinkkejä ja mitä ottaa huomioon. Keltainen. Lavuaari Sininen. Kylmä vesi Punainen. Lämmin vesi

• Puutavara- ja putkityöprojekti kylpyhuoneessa; kuvassa näkyy kehikon runko ja värikoodattuja vesiputkia.
  • Seinässä on keltaisia, sinisiä ja punaisia merkkiviivoja, jotka osoittavat mahdollisia putkitusreittejä käsienpesualtaalle ja pannuhuoneeseen.
  • Huoneen nurkka rakenteilla, paljas lattia maaliläikillä, sininen teippi seinässä ja lattialla, putkien läpiviennin paikka näkyvissä.
  • Kuva vesiputkista ja kattilasta, joissa punainen ja sininen viiva osoittavat kylmän ja lämpimän veden virtauksen suuntaa.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.