Hieman yli vuosi sitten saimme hienon graniittiportaan asennettua tontillemme. Se on todella ollut parannus, mutta yksi asia häiritsee hieman: raot sivutuissa ja askelpalkeissa (katso kuvat).
Kuten näette ja varmasti ymmärrätte, nämä raot ovat todellisia ansoja roskille, lehdille ja muulle, joten haluaisin todella mielelläni täyttää ne jollakin. Silloin olisi paljon helpompi pitää puhtaana ja voisin jopa huuhdella portaat.
Olen miettinyt jonkinlaista saumaa, mutta ajattelen, että jos portaan osat liikkuvat yhtään toisiinsa nähden, se varmasti halkeilee. Olen myös miettinyt PL400:aa, mutta siitä tulee varmaan vaikeaa saada siistiä, ja sen väri ei ole kovin viehättävä.
Olen kuullut Tec7:stä...en kuitenkaan tiennyt, että sitä on eri väreissä. Kuvahakuni "tec7 antracit" ei tuottanut hyviä tuloksia, jotka näyttäisivät miltä se näyttää. Voisitko henkepenk ottaa kuvan, miltä se näyttää teillä?
Olen nyt lähettänyt sähköpostia Novatecille (Tec7:n valmistajalle) ja kysynyt heiltä, mikä väri sopii parhaiten graniittiin, katsotaan mitä heidän vastauksensa on.
Odottamisen aikana ajattelin samalla kysyä foorumilta vinkkejä, jos voisin täyttää raot jollakin. Tuntuisi hieman taloudellisemmalta, ettei tarvitsisi käyttää Tec7:ää koko aukkojen täyttämiseen, sillä ne ovat paikoin melko suuria.