Hei!

Ihana foorumi....

Minulla on seinä, jossa on vaakasuorat koolaukset 45x45 cc60. Nyt siihen kiinnitetään 13 mm kipsilevyä.

Tarvitsenko tukipuita levysaumoihin ja nurkkiin?

Onko kukaan kokeillut ilman tukipuita samankaltaisessa tilanteessa?
 
Kulmat kottlaisin ehdottomasti varmuuden vuoksi. Hyvä ystäväni laittaa yleensä n. 10 cm leveitä metallinauhoja saumojen taakse, kun hän "friskarvar" kipsiä. Hänen mukaansa se toimii hyvin, mutta en ole itse testannut sitä vaihtoehtoa.
 
Kiitos!
Olen alkanut lyödä kulmia.

Metallilevyt??
Eikö yhtä hyvin käy 22-lauta?
 
Menee aivan yhtä hyvin kuin 22 virke 13 mm plywood jne, jos siihen voi ruuvata, sitä voi käyttää, mutta vähän SBF täytyy käyttää.
 
Kiitos ystävät. Nyt on se valmis. Lopulta tuli 22 mm syvät lovet säännössä ja seisova 22x95 näissä...

Mietin kuitenkin edelleen, kuinka tarkkaa se oikeastaan on. Onko kukaan kokeillut yhdistää kipsilevyä pelkästään cc60-tukien avulla saumojen takana (eli ilman lyhyitä tai muita pitkittäisiä lautoja/sääntöjä?)
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.