6 495 lukukertaa ·
3 vastausta
6k lukukertaa
3 vastausta
Kuinka tehdä siistit kulmat?
Olemme rakentaneet seinän portaidemme molemmille puolille (ruudukon sijaan). Seinät on rakennettu lastulevystä ja olemme maalanneet ne valkoisiksi. Saumat on tasoitettu Plastic Spackelilla ja näyttävät erittäin hyviltä, mutta haluaisimme silti asentaa kaksi ulkokulmalistaa ja kaksi sisäkulmalistaa.
Ohuimmat puiset ulkokulmalistat, jotka olemme löytäneet, ovat 21 x 21 mm leveitä, mitä pidämme liian leveinä. Onko olemassa muita listatyyppejä? Minne pitäisi kääntyä? Ehkä on olemassa jotain muuta kuin juuri ulkokulmalistat, mitä voi käyttää? Esimerkiksi muussa materiaalissa kuin puussa.
Sisäkulmalistoja emme ole löytäneet ollenkaan. Mitä siellä pitäisi käyttää?
Miten olette suojanneet ulkokulmat, jotka altistuvat lasten kolme-pyöräisten rasituksille, ja sisäkulmat, jotka haluaa suojata halkeamilta ajan myötä?
Kiitollinen vinkeistä!
Ohuimmat puiset ulkokulmalistat, jotka olemme löytäneet, ovat 21 x 21 mm leveitä, mitä pidämme liian leveinä. Onko olemassa muita listatyyppejä? Minne pitäisi kääntyä? Ehkä on olemassa jotain muuta kuin juuri ulkokulmalistat, mitä voi käyttää? Esimerkiksi muussa materiaalissa kuin puussa.
Sisäkulmalistoja emme ole löytäneet ollenkaan. Mitä siellä pitäisi käyttää?
Miten olette suojanneet ulkokulmat, jotka altistuvat lasten kolme-pyöräisten rasituksille, ja sisäkulmat, jotka haluaa suojata halkeamilta ajan myötä?
Kiitollinen vinkeistä!
Tarkoitatko, että ne tasoitetaan jo alusta alkaen vai voiko sen tehdä nyt, kun porrasseinä on valmis?
Kaikki on jo kiinnitetty ja maalattu, meillä on vain mahdollisesti kulmalistojen kiinnitys jäljellä.
Mistä näitä listoja voi saada? Valmistaja?
Kaikki on jo kiinnitetty ja maalattu, meillä on vain mahdollisesti kulmalistojen kiinnitys jäljellä.
Mistä näitä listoja voi saada? Valmistaja?
Niistä malleista, joita olen nähnyt, olisi pitänyt kiinnittää rakentamisen yhteydessä, joten vähän myöhäinen ajatus.
Olen muuten samassa tylsässä tilanteessa
. Rakensin oman kaaren ilman listaa saadakseni kapean aukon, mutta jälkikäteen olen huomannut, että kulmat kärsivät, kun lapset jne. oikaisevat kulmissa. Ajatuksenamme on ostaa alumiininen kulmalista ja liimata tai ruuvata se kiinni alhaalta metrin verran tai niin. Sen voi maalata tai ehkä jättää sellaisekseen, jos se sopii tapettien ym. kanssa.
Klikkaa tästä vastataksesi