Hei, kun minun täytyy avata eteisen lattia poistaakseni lattian narinan, olen miettinyt koskien lattialastulevyjä.

Lattia on kapeassa eteisessä ja mitä voin nähdä, levyt menevät seinän alle (toisessa päässä ne alkavat seinästä, joten siellä näen niiden reunan). Joten jos minun täytyy avata ne ja mahdollisesti vaihtaa ne, miten teen sen?

En halua koskea seinään.

Oletan, että täytyy jatkaa koolauksilla alla, jotta saa kiinnitysmateriaalia uusille levyille.

Terveisin
Per

Claes Sörmland
Eikö riitä viedä ruuvit lastulevyjen läpi koolauksiin narinan poistamiseksi? Naapuri teki niin ja sai hyviä tuloksia. Lastulevyjen saumakohdat voidaan käsitellä puuliimalla, mahdollisesti hieman veden kanssa laimennettuna, jotta se pääsee varmasti syvälle rakoon.

• Tykkään
Nygge72 ja 1 muu
  • Laddar…
Claes Sörmland Claes Sörmland sanoi:
Eikö riitä, että ruuvataan lastulevyt alas runkopalkkeihin päästäkseen eroon narinasta? Naapuri teki niin hyvällä tuloksella. Lastulevyjen väliset saumat voi hoitaa puuliimalla, mahdollisesti hieman vedellä ohennettuna, jotta se todella pääsee syvennykseen.
Joo ajattelin kokeilla sitä ensin. Mutta haluan olla muutaman askeleen edellä toiminnassa siltä varalta, että se ei riitä, jotta voin suunnitella työn, miten edetä.

• Tykkään
Claes Sörmland
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.