Rakennan autotallia siporex-lohkoista. Seiniin olen laittanut palkit ja palkkien päällä kulkee poikittain palkkeja autotallin yli, katso kuva. Palkkien päälle tulee tietenkin katto.
Nyt olen epävarma, miten rakentaa seinän osa lohkojen ja katon välille...
En halua puuta sinne, vaan haluan, että seinä on rapattu koko matkalta ylös asti. Mietin, voisinko asentaa jonkinlaisen julkisivulevyn tai kuitusementtilevyn, esimerkiksi Cembrit tai Aquaroc ja rapata siitä ylöspäin.
Voin liimata sen lohkoihin alareunasta, ne ovat hieman sisäänvedettyjä viimeisillä riveillä. Mutta voinko kiinnittää julkisivulevyt palkkeihin yläreunasta? Pelkään, että rappaus halkeaa kun puu liikkuu. Vaihtoehtona on, että ne vain seisovat ja ovat kiinnitettynä vain liimalla alareunassa lohkoihin, eivätkä ollenkaan yläreunaan. Ehkä myös jonkin läpän avulla kiinnitettynä alareunasta seinään. Mutta sitten ne saattavat murtua, jos niihin potkaistaan jalkapallo tai muuta vastaavaa...
Ei vastausta, mutta olen kiinnostunut siitä, mitä vastausta saat.
Ne kivilaatat, joita olen katsonut, tulisi tuulettaa, mikä tekee vaikeaksi olla saamasta selkeää siirtymää tiilien ja kivilaatan välillä.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.