Hei,

Olen parhaillaan kunnostamassa kellaria. Olen hionut pois kaiken maalin seinistä ja aion pian rappata ne. Seinissä on pari vanhaa, käyttämätöntä sähkölaitetta, jotka minun täytyy käsitellä jotenkin. Joko täytän ne jollain, siinä tapauksessa millä? Husfix? Ne ovat täysin metallisia, joten niihin ei juuri mikään tartu.

Vaihtoehtoisesti yritän poistaa laitteet ennen kuin täytän ne jollain sopivalla. Onko kenelläkään tietoa, kuinka voisin helpoiten poistaa ne? Ne ovat erittäin tiukasti kiinni, joten oletan, että niissä on ulkonevia osia, jotka on valettu kiinni betoniin.

Kiitos!

• Romulaatikkoon kiinnitetty vanha metallinen sähköasennus betoniseinässä.
laserorm laserorm sanoi:
Hei,

Olen korjaamassa kellaria. Olen poistanut kaiken maalin seinistä ja aion pian laittaa rappausta niihin. Seinissä on pari vanhaa käyttämätöntä sähkölaitetta, jotka täytyy käsitellä jollain tavalla. Joko täytän ne jollain, ja siinä tapauksessa millä? Husfix? Ne ovat täysin metallia, joten siinä ei ole paljon, mikä tarttuu niihin.

Vaihtoehtoisesti yritän poistaa laitteet ennen kuin täytän ne jollain sopivalla. Tietääkö joku, miten ne saa parhaiten irti? Ne ovat erittäin tiukasti kiinni, joten oletan, että niissä on ulkonevia osia, jotka on valettu kiinni betoniin.

Kiitos!
Poista naulat ja ota sitten kotelo irti. Jos siellä ei ole nauloja, ala vääntämään vähän. Siellä ei ole ulkonevia osia. Yleensä toimii pihdeillä ja esimerkiksi ruuvimeisselillä vääntämällä ja saamalla vähän otetta. Se on kiinni vain putkessa, joka tässä näyttää tulevan alhaalta, mutta se liitos on vain puristettu ja irtoaa helposti.

• Tykkään
laserorm
  • Laddar…
G Gunnar Gran sanoi:
Koukkaa naulat irti ja sitten irrota kotelo. Jos siellä ei ole nauloja, ala varovasti vääntää. Se ei ole kiinnitetty mihinkään ulkoneviin osiin. Yleensä toimii pihdeillä ja esimerkiksi ruuvimeisselillä nostamalla ja saamaan hieman otetta. Se on kiinnitetty vain putkeen, joka näyttää tulevan alhaalta, mutta se liitos on vain painettu ja irtoaa helposti.
Kiitos!
Käytin monitoimityökalua ja tein pieniä viiltoja koteloon, sitten oli helppo vääntää auki ruuvimeisselillä.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.