2 562 lukukertaa ·
2 vastausta
3k lukukertaa
2 vastausta
Korjaa reikä huokoisessa seinässä ja täytä rako seinän ja lattian välillä
Hei! Olemme aloittelijoita emmekä ymmärrä täysin, mikä olisi paras tapa korjata meidän varasto, joten otamme mielellämme vastaan neuvoja teiltä. Ajattelimme tasoittaa koko seinän hienotasoiteella, mutta ensin meidän täytyy tehdä jotain kaikille porarei'ille, joista tuli melko suuria. Yritimme poistaa kaiken irrallisen materiaalin, mutta se ei lopu, koska materiaali valkoisen takana on erittäin huokoista. Tiedättekö, mitä materiaalia se on ja mitä valkoinen seinässä on, onko se jonkinlaista rappausta? Miten kannattaa edetä ja mitä materiaalia meidän pitäisi käyttää reikien täyttämiseen?
Sitten kun poistimme vaatekaapin, huomasimme, että listaa ei ollut siellä ja että lattian ja seinän väliin jää suuri rako useissa eri paikoissa, jonka haluaisimme mielellämme täyttää. Mikä materiaali on paras tähän ja voiko samaa materiaalia käyttää myös lattian halkeaman korjaamiseen?
Olin myös hyvin utelias sisäänrakennetusta laatikosta, joka oli huoneen kulmassa. Se oli aika iso ja tiellä, joten olin utelias voisinko rakentaa jotain pienempää, ja siltä näyttää. Näyttää siltä, että siellä on vesiputkia, jotka johtavat kylpyhuoneeseen, voiko se pitää paikkaansa? Onko olemassa rakennussäädöksiä niiden piilottamiseksi, voiko rakentaa jotain todella tiukkaa ympärille jääneestä mdf:stä, jonka voisi liimata seinään? Vai täytyykö sen olla enemmän kunnollista? Mikä siellä oli, oli mielestäni erittäin liioiteltua, jonkinlaiset kipsilevyt metallirakenteen päällä, joka oli kiinnitetty seinään suurilla ruuveilla ja plugilla.
Kiitos vinkeistä!
Sitten kun poistimme vaatekaapin, huomasimme, että listaa ei ollut siellä ja että lattian ja seinän väliin jää suuri rako useissa eri paikoissa, jonka haluaisimme mielellämme täyttää. Mikä materiaali on paras tähän ja voiko samaa materiaalia käyttää myös lattian halkeaman korjaamiseen?
Olin myös hyvin utelias sisäänrakennetusta laatikosta, joka oli huoneen kulmassa. Se oli aika iso ja tiellä, joten olin utelias voisinko rakentaa jotain pienempää, ja siltä näyttää. Näyttää siltä, että siellä on vesiputkia, jotka johtavat kylpyhuoneeseen, voiko se pitää paikkaansa? Onko olemassa rakennussäädöksiä niiden piilottamiseksi, voiko rakentaa jotain todella tiukkaa ympärille jääneestä mdf:stä, jonka voisi liimata seinään? Vai täytyykö sen olla enemmän kunnollista? Mikä siellä oli, oli mielestäni erittäin liioiteltua, jonkinlaiset kipsilevyt metallirakenteen päällä, joka oli kiinnitetty seinään suurilla ruuveilla ja plugilla.
Kiitos vinkeistä!
Lopulta tuli hienotasoite kaikkialle. Seinä? Hienotasoite. Epätasainen lattia? Hienotasoite. 5 cm reikä, jossa tiili puuttui? Hienotasoite. Olen tasoittanut miljardi kertaa, sitten hionut kuin hullu ja sattumalta hionut pois kaiken, mitä olin tasoittanut, ja sitten tasoittanut uudelleen. Siitä tuli sileämpi kuin vauvanpeppu. Nyt pitää rakentaa jotain noiden putkien ympärille.

En voi sanoa, että olisin asiantuntija aiheessa, mutta olen tehnyt ja olisin tehnyt saman asian. Lopulta siitä tuli myös hieno, hyvää työtä!
Klikkaa tästä vastataksesi