Tänään kävin Byggmaxissa ja ostin useita hienobetonisäkkejä.
Kun tulin kotiin ja avasin ensimmäisen säkin, huomasin, että säkissä oli kovia paakkuja sekoitettuna löyhään betoniin.
Oletan, että Byggmax on käsitellyt säkkejä väärin, mutta he eivät halua myöntää sitä.
He sen sijaan väittivät, että minun asiakkaana pitäisi tarkistaa, ettei säkeissä ole kovia paakkuja???? Kysyn itseltäni, miten se on mahdollista? Enhän voi avata säkkejä Byggmaxissa.
Minulla kävi nyt tuuri, kun paakkuja oli jo ensimmäisessä säkissä, jonka avasin. Työ, jonka minun piti tehdä, vaati, että minulla oli koko ajan tuoretta betoniseosta, joten minulla oli onni, että huomasin ongelman jo ensimmäisessä säkissä.
Palasin kaikkien säkkien kanssa takaisin, mutta ensin he epäröivät vaihtaa muita säkkejä.
Menen sitten toiseen liikkeeseen, joka tuntui turvallisemmalta ostaa betonia.
Mutta kysymys pysyy, miten voisin tarkistaa, että Byggmaxin betonissa on paakkuja?
Anders, Värmdö

P Projektmannen sanoi:
Tänään kävin Byggmaxissa ja ostin useita hienobetonisäkkejä. Kun tulin kotiin ja avasin ensimmäisen säkin, oli säkissä kovia kökköjä sekoittuneena löysään betoniin. Oletan, että Byggmaxissa säkkejä on käsitelty väärin, mutta he eivät halua myöntää sitä. He väittivät sen sijaan, että asiakkaana minun tulisi tarkistaa, ettei säkeissä ole kovia kökköjä????? Kysyn itseltäni, miten se pitäisi tehdä? En voi avata säkkejä Byggmaxissa. Olin nyt onnekas, kun kovia kökköjä oli jo ensimmäisessä avaamassani säkissä. Työ, jonka aioin suorittaa, vaati koko ajan vastasekoitettua betonia, joten minulla oli onnea, että huomasin ongelman jo ensimmäisessä säkissä. Palasin takaisin kaikkien säkkien kanssa, mutta aluksi he epäröivät vaihtaa muita säkkejä. Menin sitten toiseen firmaan, joka tuntui luotettavammalta betonin ostamiseen. Mutta kysymys jää, miten voisin tarkistaa, että Byggmaxin betoni oli kökköjää? Anders, Värmdö
Nyt en tiedä kuinka paha tilanne oli. Säkki, joka on altistunut runsaalle vedelle, voi toki imeä jonkin verran vettä (vaikka ne yleensä ovatkin muovipinnoitettuja) ja silloin betoni kovettuu. Se, että siellä on vähän kökköjä, jotka hajoavat nopeasti, kun kaadat sen tombolaasi, on normaalia eikä estä betonia toimimasta.

Lyhyt vastaus on aivan kuten itse mainitsit: Ei se onnistu. Jos säkki on kivikova, niin se on tietysti eri asia.

En tiedä miltä "sinun" byggmax näyttää, mutta täällä säilyttävät säkkejä siten, että huonommalla säällä ne helposti lentävät sisään. Hornbach on parempi, sillä siellä kaikki on hallissa turvassa säältä ja tuulelta.

Vaihda toimittajaa ja merkkiä.

Finjan betoni toimitetaan nyt vuoden tai kahden ajan suhteellisen tiiviissä muovisäkeissä, jotka eivät ole kosteusherkkiä. Paljon parempi kuin paperi, jossa on hieman sisäistä muovia.

• Tykkään
13th Marine
  • Laddar…
MathiasS MathiasS sanoi:
Vaihda toimittajaa ja tuotemerkkiä.

Finjan betoni toimitetaan jo vuoden tai kahden ajan suhteellisen tiiviissä muovisäkeissä, jotka eivät ole herkkiä kosteudelle. Paljon parempi kuin paperi, jossa on vähän sisäistä muovia.

Hei, kyllä, olet täysin oikeassa ja niin tein myös.
Mutta sitten on myös niin, että jos ei osaa käsitellä betonia, ei pitäisi myydä.betoni.
Ja en vieläkään tiedä kuinka tarkistaa betonisäkki, onko se kova ja pilalla tai ok

En vieläkään tiedä

• Tykkään
Ingemar O ja 1 muu
  • Laddar…
Uskon, että olemme samaa mieltä. Ei voi kontrolloida säkkejä, joissa on paakkuja ja joissa betoni on kovettunut.
Olen ainakin oppinut valitsemaan toisen toimittajan kuin Byggmax.

• Tykkään
MathiasS
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.