4 172 lukukertaa ·
6 vastausta
4k lukukertaa
6 vastausta
kuinka saan seinän rinnakkaiseksi
aion lisätä eristyksen sisäpuolelle ja mietin, kuinka saan sen yhdensuuntaiseksi ja suoraksi. koska seinä on epätasainen. Sitten suuntaan muut seinät ulkoseinän mukaan. tyhmä kysymys tiedän, mutta vafan pitäähän sitä kysyä
minulla ei ole toista seinää vastapäätä, joten en voi mitata lävistäjää
Käytä sopivasti vesivaakaa tai vatupassia saadaksesi sen pystysuoraksi. Tarkistaaksesi suoruutta voit käyttää pitkää suorakulmaa tai pingottaa narua. Sitten sinun tulee sijoittaa sopivan paksuja välikappaleita rankojen taakse. Sitten sinun tulee selittää tuo rinnakkaisuus. Jos sinua vastapäätä ei ole toista seinää, minkä kanssa sen on tarkoitus olla rinnakkainen?
Ymmärrän kyllä, että minun pitäisi käyttää vesivaakaa. Rinnakkain tarkoitan takana olevan seinän kanssa. Seinässä on vain pystylautoja takana ja se on melko epätasainen. Muuten olisin vain mitannut esim. 120mm irti taakse jäävästä seinästä vasemmalla puolella ja sitten oikealla puolella. Mutta voiko silloin olla varma, että se on suora? Luulen, että teen siitä monimutkaisempaa kuin se on, mutta onhan sitä pakko kysyäandersmc sanoi:Voit käyttää vesivaakaa tai luotilankaa saadaksesi sen pystysuoraan. Rakkuuden tarkistamiseen voit käyttää pitkää suorakulmaa tai pingottaa narun. Sitten sinun on asetettava sopivan paksuiset etäpalat koolausten taakse. Sinun on selitettävä se, mitä tarkoitat rinnakkaisuudella. Jos vastapäätä ei ole seinää, minkä kanssa sen pitäisi olla rinnakkain?
Aseta suora regel olemassa olevan seinän viereen, sehän antaa sinulle suoran linjan. Sitten käytät vesivaakaa regelin yläpuolella nähdäksesi, mihin sinun pitää asettaa regeli kattoa vasten, jotta se olisi vaaterissa.
Ahaa, tarkoitat, että haluat uuden seinäsi EI olevan rinnakkainen takana olevan seinän kanssa, vaan sen pitää olla suora. Piirrä suora viiva lattialle seinän eteen. Sitten saat luotilangan katosta, jotta voit piirtää viivan sinnekin. Kaksi ruuvia ja naru, esim. Nyt sinulla on kaksi viivaa, joihin voit kiinnittää alajuoksun (den nedre liggande regeln) ja vintturipuun (den övre, liggande regeln).
Klikkaa tästä vastataksesi