Olen poistanut kokolattiamaton tästä vanhasta portaikosta. Mitä teen nyt saadakseni hienon portaikon?
Olisin mielelläni hionut puun sivuilta ja säilyttänyt puun, mutta valitettavasti olen vahingossa raapinut puun osia pois yrittäessäni poistaa kokolattiamaton jäänteitä, joten se ei valitettavasti onnistu.
Ainoa ideani nyt on hioa kaikki, maalata sivut valkoisiksi ja liimata sellaista vinyyliä portaisiin ylhäällä.
Muut ajatukset ja neuvot otetaan kiitollisena vastaan!
Olen repinyt pois kokolattiamaton tästä vanhasta portaikosta. Mitä teen nyt saadakseni hienon portaikon?
Hiotaan puuta tai asennetaan uusi matto
Ppeter.linkan sanoi:
Olisin mielelläni hionut puuta sivuilta ja säilyttänyt puun, mutta valitettavasti olen vahingossa raapinut pois osia puusta yrittäessäni poistaa kokolattiamaton jäänteitä, joten se ei valitettavasti käy.
Se voidaan hioa silti. Jos se on hieman epätasainen sieltä täältä, sillä ei ole väliä, sillä kukaan muu kuin sinä ei huomaa sitä. Ei se niin näy, että häiritsisi.
Ppeter.linkan sanoi:
Ainoa ideani nyt on hioa kaikki, maalata sivut valkoisiksi,
En ihan ymmärrä, mitä tarkoitat. Mitä tarkalleen ottaen tarkoitat "sivut"?
Ppeter.linkan sanoi:
ja kiinnittää sellainen vinyyli askelmien päälle. Muita ajatuksia ja neuvoja otetaan kiitollisena vastaan!
Kokolattiamatto sopii erinomaisesti portaisiin. Se vaimentaa askelääniä ja estää liukastumista.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.