Hei.
Olen lukenut BH:ta monta vuotta ja tukenut teitä parhaani mukaan. Nyt toivon, että joku voi tukea minua.
Olen parhaillaan remontoimassa vanhaa taloa ja olen valanut betonilaatan lecakuulille välttääkseni kosteusongelmia. Olen rakentanut liitteenä olevan piirroksen mukaan. Perusta ei ole vielä tiivistetty ulkopuolelta.
Ongelma on, että lattia joustaa lähinnä seinää, jopa 10-12 mm. Kun laitan huonekaluja lattialle, lattia aukeaa perustaan päin.
Miten ratkaisen tämän suuressa huoneessa ja miten parannan rakennetta muissa huoneissa? Mietin, että valaisin tukipalkkeja ulkoseinää vasten.
Olen kiitollinen kaikesta avusta.
/Fredrik
Tyylikäs luonnos juuri niin aion tehdä muissa huoneissa, mutta iso huone on melkein muutto valmis, mutta täytyy purkaa lattialista niin.. Olen muuten ajatellut kuormittaa lattiaa, työntää sisään pohjalista ja tiivistää huoneen vastaan kolmion-listalla, joka kiinnitetään lattiaan, jotta se voi liikkua.
Se on juuri niin, että lattia on itse asiassa täysin vapaa seinästä, joten niiden yhteen ruuvaaminen kuulostaa siltä, että luon enemmän ongelmia. Jos lattia pitäisi kiinnittää johonkin, niin se olisi perusmuuriin. Nykyisessä huoneessa, joo, siellä minun täytyy ratkaista se jollain tavalla.
Ei kukaan muu ole kohdannut samanlaisia ongelmia?
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.