Hei!

Minulla on Samsung Frame -televisio. Olemme nyt laajentamassa taloa.

Television tulee olla uudessa osassa uutta seinää vasten. Onko kenelläkään ehdotuksia siitä, miten sen voisi rakentaa seinään?

Minun tarvitsee edelleen valitettavasti pystyä ohjaamaan Apple TV:täni.

Aluksi ajattelin vain laittaa "tavallisen seinän" kipsilevyllä ja kiinnittää television siihen, käyttää tv-tasoa. Mutta olisi niin hauskaa tehdä jotain muuta, nyt kun on mahdollisuus.

Toivottavasti joku on tehnyt jotain tai on idea. Kiitos etukäteen / Fredrik

En henkilökohtaisesti koskaan rakentaisi televisiota pysyväksi osaksi seinää. Kelaa eteenpäin viisi kymmenen vuotta ja haluat siihen tarkoitukseen jotain aivan muuta.

• Tykkään
RoAd ja 2 muuta
  • Laddar…
En koskaan asentaudu kiinteästi, mutta sen sijaan voi tehdä hieman tyylikkäämmäksi myös seinään kiinnitettynä. Suosittelen, että TV:n taakse asennat yksinkertaisen pistorasian ja ylimääräisen rasian 32 mm VP-putkella, joka kulkee suoraan alas toiseen rasiaan TV-tason taakse. Näin vältät näkyvät kaapelit, jotka roikkuvat TV:stä. Onnistuin saamaan kolmea HDMI-kaapelia ja yhden verkkokaapelin 32 mm putkeen.

• Tykkään
RoAd ja 1 muu
  • Laddar…
T Tummenmittihand25 sanoi:
Aluksi ajattelin vain laittaa "tavallisen seinän" kipsillä ja kiinnittää TV siihen, käyttää TV-pöytää. Mutta olisi niin hauskaa tehdä jotain muuta, nyt kun on mahdollisuus.
Asenna vaneri tai OSB sen sijaan. Se on helppo kiinnittää seinäkiinnikkeet siihen (muuten saatat joutua kiinnittämään 60 cm vanerin koolauksiin, jotta sinun ei tarvitse toivoa, että moly kipsilevyssä kiinnittyisi)...

Walle85
J Jaif sanoi:
En koskaan asentaisi sisään, mutta toisaalta voit tehdä siitä hieman tyylikkäämmän myös seinään kiinnitetyllä. Suosittelen, että TV:n taakse asennat yksinkertaisen pistorasian ja lisärasian, jossa on 32 mm VP-putki, joka menee suoraan alas toiseen rasiaan sen taakse, mihin asetat TV-tason. Näin vältyt näkyviltä kaapeleilta, jotka laskeutuvat televisiosta. Minä sain mahtumaan kolme HDMI-kaapelia ja yhden verkkojohdon 32 mm putkeen.
Hyvä ehdotus!

Näin tein, jotta sain kanavan TV-tason ja TV:n välille sekä pistorasian TV:n taakse.

Huomaa, että en ole vielä tehnyt reikää kanavalle seinään, koska minulla on kytkettynä TV:hen vain Chromecast. Mutta jos tulevaisuudessa tulee lisää laitteita, mahdollisuus on olemassa.

Lisäksi laitoin ylimääräisiä tukipuita siihen, mihin TV-kiinnitys asennetaan.

TV:n taakse asennettu kanava, jossa on lisätty tukipuut TV-kiinnitystä varten. Vihreät pistorasiat ja eristysmateriaali näkyvissä. Seinässä on pistorasia, johon on kytketty useita johtoja. Joh doista osa näyttää menevän TV:n taakse, jossa Chromecast on liitetty.

Walle85
Toiseen sisäseinään, joka on peitetty paneelilla, olen myös leikannut neliön paneeliin ja asentanut TV-varren syvennykseen, joka syntyi 45mm + paneelin paksuus, ja asensin muutaman listan reiän reunojen siistimiseksi.
Kun TV on täysin sisäänvedetty, se on tiiviisti seinää vasten ja kaikki kaapelit jne. mahtuvat seinässä olevaan syvennykseen. Syvyys on suunnilleen yhtä paljon kuin TV-varren syvyys täysin sisäänvedetyssä asennossa.
Jos jätät myös tilaa pistorasialle ja verkkoliitännälle tässä syvennyksessä, The Frame näyttäisi todella taululta, koska mitään ei näkyisi.

Nyt kyse on Samsung Frame -televisiosta. Ei ole paljon muuta tehtävää kuin kiinnittää se seinälle erikoiskiinnikkeellä. Koska siinä on vain yksi kaapeli, se on melko helppoa vetää putkeen TV:stä ohjauslaatikkoon. Sähköpistokkeita ei tarvita TV:n taakse.

P Pin sanoi:
Nyt kysymys koskee Samsung Framea. Ei juuri muuta tehtävänä kuin kiinnittää se seinään erikoiskiinnikkeellä. Koska siinä on vain yksi johto, on melko yksinkertaista vetää se putkessa TV:stä ohjausyksikköön. Sähköpistorasioita ei tarvita TV:n taakse.
Onhan se kuitenkin hyvä varmistaa, että putki on tarpeeksi suuri HDMI:lle. Virran voi myös saada putkeen, jos sitä ei ole huomioitu rakennusvaiheessa.

Muista vain, että the frame -liitännän koko on hieman suurempi kuin tavallisen HDMI-liitännän.

• Tykkään
Pin
  • Laddar…
Kiitos inputista!! Huikeaa!

Todennäköisesti laitan putken seinään. Helppo asentaa ja sopii kaikille tv-tyypeille, suunnilleen.

Mutta miten hitossa voin välttyä tv-pöydältä, kun minun täytyy sekä pitää kiintolevy (tv:lle) että Apple TV?

Onko joku ratkaissut tämän tyylikkäästi? En halua tehdä paksumpaa seinää esim. sisäänrakennetulla hyllyllä.

Riippumatta siitä, onko se tarpeen tälle mallille vai ei, olisin silti asentanut pistorasian taakse tulevaisuuden varmistamiseksi. Ei se kuitenkaan näy.

Eikö se näytä oudolta ilman mitään kalustetta TV:n alla? Voitko jakaa jonkinlaisen luonnoksen tai pohjapiirroksen?

Kiitos inputista!! Upeaa!

Ehkä laitan putken seinään. Helppo asentaa ja sopii kaikentyyppisille tv:ille, tyyliin.

Mutta miten ihmeessä pääsen eroon, etten tarvitsisi tv-tasoa, kun sekä kovalevy (tv:lle) että Apple TV täytyy olla?

Onko joku ratkaissut tämän hienosti? En halua tehdä seinästä paksumpaa, kuten esimerkiksi sisäänrakennetulla hyllyllä.
Reguloit seinää niin, että tv:n taakse tulee seinän syvennys, joka on yhtä syvä kuin niiden seinäregelöiden leveys, joilla rakennat. Silloin saat seinään syvennyksen, johon voit laittaa laitteesi. Laitat myös pistorasiat tähän syvennykseen. Näin voit asettaa tv:n tiiviisti seinää vasten, ja se piilottaa ottamasi reiän. Katso liitettyä kuvaa. Tee vain reikä pienemmäksi, esim. 30 * 30, niin sen pitäisi toimia.

• Seinä näyttää asennustyötä, jossa on syvennys, kaksi kaiutinta ja sähköpistokkeet. Syvennys on tarkoitettu TV:n ja laitteiden sijoittamiseen.
Vedän aina 50mm viemäriputken alas pistorasiaan lattian alle. Se on täydellinen paikka painaa rasia sisään ja laittaa peitekansi, jos sitä ei käytetä. Ei lainkaan pistorasioita television taakse, vaan kaikki johdetaan tarvittaessa lattialle.

• Tykkään
Pin
  • Laddar…
rakensimme seinään kaapin television taakse, sijoitimme sinne mediatietokoneen ja pelikonsolit, bluetooth toimii seinän läpi ilman ongelmia. Mutta tärkein syy oli, että tarvitsimme lisää tilaa, ja oli mukavaa päästä eroon TV-tasosta ja johdoista.

Hei!

Minulla on Samsung Frame -televisio. Olemme laajentamassa taloa nyt.

Televisio asennetaan uudelle seinälle uuteen osaan. Onko jollakin ehdotuksia, miten sen voi rakentaa seinään?

Valitettavasti minun täytyy edelleen voida ohjata Apple TV:täni.

Aluksi ajattelin vain tehdä "tavallisen seinän" kipsistä ja kiinnittää television siihen, käyttää tv-tasoa. Mutta olisi niin hauskaa tehdä jotain erilaista, nyt kun on tilaisuus.

Toivottavasti joku on tehnyt jotain tai on idea. Kiitos etukäteen / Fredrik
Mitä sinulla on seinän toisella puolella, jolle aiot ripustaa television? Onko siellä tilaa, jota voisit hyödyntää?

Itse olen juuri tilannut Frame-television ja odotan sen saapumista. Onneksi minulla on kaappi seinän takana, jolle televisio tulee, joten ajattelin tehdä sinne hyllyn one connect- boksille, reitittimelle, teliaboxille ja kaikille muille tarvikkeille, joita tarvitaan television ja elokuvien katseluun. Reikä seinään television taakse one connect -johdon vetämistä varten on ainoa, mitä tarvitsen tehdä.

• Tykkään
Pin
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.