Tarvitsen parempaa tietoa siitä, miten voin kunnostaa seinät talon kellariosassa.

Olen ottanut yrityksen, joka on eristänyt ja valanut uuden lattian ja aion itse ryhtyä kunnostamaan seiniä.

Kun aloin repiä vanhaa vinyylitapettia, huomasin, että useilla kohdilla oli heikkoa rappausta, koska se mureni, kun revin tapettia alas.

Talo on 40-luvulta, mainittakoon se.

Millä pitäisi korjata seiniä, sopiiko esimerkiksi Weber wallplaster rapid?

Otan myös kiitollisena vastaan lyhyen selityksen siitä, kuinka paksun kerroksen voin laittaa ja pitääkö sitä kastella jne.

Vanha seinä, josta on poistettu vinyylitapetti, paljastaen halkeamia ja irtoavaa rappausta. Seinän nurkka ja lattia näkyvät. Sisutettu seinä, josta on poistettu vinyylitapetti; paljastaa murentunutta rappausta yhdessä kohtaa. 40-luvun talon remontointitarve.

Suuret kiitokset etukäteen kaikista neuvoista!:)

Viimeksi muokattu:
Ormriauga Ormriauga sanoi:
Tarvitsen enemmän tietoa siitä, miten saada järjestystä talon rinnerakennuksen seiniin.

Minulla on ollut firma, joka on eristänyt ja valanut uuden laatan, ja aion itse ryhtyä järjestämään seiniä.

Kun aloin repiä vanhaa vinyylitapettia, huomasin, että useissa paikoissa oli irtonaista rappausta, koska se murtui alas repiessäni tapettia.

Mainittakoon, että talo on 40-luvulta.

Mitä minun tulisi käyttää seinien korjaamiseen, toimiiko esimerkiksi Weber wallplaster rapid?

Otan mielelläni vastaan lyhyen selityksen siitä, kuinka paksun kerroksen voin levittää ja tarvitseeko se kastella jne.

[kuva] [kuva]

Suuri kiitos etukäteen kaikista neuvoista! :)
Saitko vastausta? Aion itse tehdä saman työn, mutta en ymmärrä kaikkia eri tuoteyhdistelmiä, joita suositellaan.

MVJK MVJK sanoi:
Saitko vastauksen? Minun on tarkoitus itse tehdä sama työ, mutta en ole saanut selvää kaikista eri tuotekombinaatioista, joita kaikki suosittelevat.
Kipsiä sitten normaali tasoite päälle ja silotat kaiken

• Tykkään
MVJK
  • Laddar…
R Rickard.lj sanoi:
Kipsi käyttö ja sitten käytä tavallista kittiä päälle ja tasoita kaikki
Tyyppi C käyttö?

MVJK MVJK sanoi:
Typ C käyttö?
Voit käyttää C käyttöä, muista kastella tai primata ennen

• Tykkään
MVJK
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.