2 041 lukukertaa ·
5 vastausta
2k lukukertaa
5 vastausta
Kuinka puhdistan seinän ja millä?
Tarvitsen parempaa tietoa siitä, miten voin kunnostaa seinät talon kellariosassa.
Olen ottanut yrityksen, joka on eristänyt ja valanut uuden lattian ja aion itse ryhtyä kunnostamaan seiniä.
Kun aloin repiä vanhaa vinyylitapettia, huomasin, että useilla kohdilla oli heikkoa rappausta, koska se mureni, kun revin tapettia alas.
Talo on 40-luvulta, mainittakoon se.
Millä pitäisi korjata seiniä, sopiiko esimerkiksi Weber wallplaster rapid?
Otan myös kiitollisena vastaan lyhyen selityksen siitä, kuinka paksun kerroksen voin laittaa ja pitääkö sitä kastella jne.

Suuret kiitokset etukäteen kaikista neuvoista!
Olen ottanut yrityksen, joka on eristänyt ja valanut uuden lattian ja aion itse ryhtyä kunnostamaan seiniä.
Kun aloin repiä vanhaa vinyylitapettia, huomasin, että useilla kohdilla oli heikkoa rappausta, koska se mureni, kun revin tapettia alas.
Talo on 40-luvulta, mainittakoon se.
Millä pitäisi korjata seiniä, sopiiko esimerkiksi Weber wallplaster rapid?
Otan myös kiitollisena vastaan lyhyen selityksen siitä, kuinka paksun kerroksen voin laittaa ja pitääkö sitä kastella jne.

Suuret kiitokset etukäteen kaikista neuvoista!
Viimeksi muokattu:
Saitko vastausta? Aion itse tehdä saman työn, mutta en ymmärrä kaikkia eri tuoteyhdistelmiä, joita suositellaan.Ormriauga sanoi:
Tarvitsen enemmän tietoa siitä, miten saada järjestystä talon rinnerakennuksen seiniin.
Minulla on ollut firma, joka on eristänyt ja valanut uuden laatan, ja aion itse ryhtyä järjestämään seiniä.
Kun aloin repiä vanhaa vinyylitapettia, huomasin, että useissa paikoissa oli irtonaista rappausta, koska se murtui alas repiessäni tapettia.
Mainittakoon, että talo on 40-luvulta.
Mitä minun tulisi käyttää seinien korjaamiseen, toimiiko esimerkiksi Weber wallplaster rapid?
Otan mielelläni vastaan lyhyen selityksen siitä, kuinka paksun kerroksen voin levittää ja tarvitseeko se kastella jne.
[kuva] [kuva]
Suuri kiitos etukäteen kaikista neuvoista!![]()
Remontoija
· Värmland
· 1 175 viestiä
Onko se betonia, niin tämä on kai parempi https://www.paintpro.se/lim-fog-kitt-och-spackel/spackel-bruk-och-filler/nm-epoxispackel-205
Remontoija
· Värmland
· 1 175 viestiä
Klikkaa tästä vastataksesi