Olen laajentamassa taloa puutavarasta. En ole rakentanut paljon aiemmin. Olen oppinut suurimman osan lukemalla täällä foorumilla ja katsomalla YouTubea. Olen rakentanut suurimman osan itse (perustukset), mutta olen saanut apua kätevältä naapurilta runkorakenteen kanssa. Naapuri oli sitä mieltä, ettei rakennustelineitä tarvita, joten en ole paljon miettinyt sitä. Tänään äitini oli käymässä ja kauhisteli, että meillä ei ollut rakennustelineitä. Hän on myös puhunut kumppaninsa kanssa, joka on vanha puuseppä. Hän oli ilmeisesti sitä mieltä, että olen hulluna, kun minulla ei ollut telineitä.
Jos katsotte kuvaa, mihin kohtaan laajennuksen ympärille teline olisi eniten hyödyksi? Onko hyvä idea käyttää pyörillä varustettua telinettä, jota voi liikuttaa, vai kiinteää telinettä? En ole niin innokas vuokraamaan, koska sen täytyisi olla pitkään paikallaan. Työskentelen enimmäkseen itse ja en ole kovin nopea, koska minun täytyy miettiä kaikki vaiheet läpi. Seuraava vaihe on laittaa raakaponttilaudat ja huopakatto.
Nuoli osoittaa pari lautaa, jotka olen laittanut sinne ylös käveltäväksi, kun ruuvasin.
Henkilö, joka on sensuroitu, on vaimoni, joka tuli kateelliseksi, kun olin ylhäällä "leikkitelineessä" ja hän halusi ehdottomasti päästä sinne myös.
Teline helpottaa huomattavasti! On täysin mahdollista rakentaa sellainen ”lankusta”. Ehkä huolehdin turhaan, mutta kattotuoli, joka lepää suoraan suuren aukon päällä (paripuuovi?) - mielestäni siinä pitäisi olla leveämpi kantolinja tai nykyisen mitan tuplaaminen. Sinun tilanteessasi olisin upottanut 45*170 pystyasentoon juuri oven yläpuolelle.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.