Ulkoneva osa levystä on pienempi kuin valuholkki (150mm). Tarvitaan nykyinen korkeus valuholkille (1200)
Olen miettinyt 10x30cm levyn valamista reunan ulkopuolelle, mutta onko se sopivaa ja jos on, niin miten (poraa raudoitus levyyn jne)? Miten sinä ratkaisisit tämän?
Regelien kiinnitykseen terassille ja uima-altaan katolle, ei valtavia painoja mutta se ei saa liikkua. Ajattelin laittaa kaksi 8mm rautaa jokaiseen, riittääkö se? Ulkopuoli täytetään soralla/murskalla sen jälkeen kun seinä on valmis, ja laitetaan betonia kulmassa loppuosaan veden valumiseksi.
Puupalkkeja varten terassiin ja uima-altaan kattoon, ei valtavia painoja, mutta ei saa liikkua. Ajattelin kahta 8 mm rautaa jokaiseen, riittääkö se?
Ulkopuoli täytetään soralla/rouheella, kun muuri on jähmettynyt, ja laitetaan betonia kulmassa loppuosan kanssa vedenpoistoon.
Bbiggles34 sanoi:
Mielenkiintoista, se on eittämättä helpompaa.. ei siis mitään ongelmaa antaa sen osan "roikkua ilmassa" jälkikäteen?
Jos laitat soraa muottiputken alaosan ympärille, voit täyttää ennen valua ja jättää palikan pois, sitä ei tarvitse tehdä turhan monimutkaiseksi.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.