Se on luultavasti enimmäkseen makuasia, joka ratkaisee, kuinka sinun pitäisi katkaista laudat.
Itse katkaisisin ne pystysuunnassa, kuten ne olivat ennen, mutta lyhentäisin alempaa lautaa pari senttimetriä, jotta se ei näyttäisi ulkonevan pidemmälle kuin ylempi.