Hei,

Vaihdamme juuri parvekkeen kaiteen lautoja ja mietimme, kuinka katkaista laudat. Näin se on näyttänyt aiemmin:

yqmD8Gt.jpg

Näin se näyttää tällä hetkellä:

VHxOyVA.jpg

Mielestämme jälkimmäinen näyttää paremmalta, mutta alempi lauta on liian pitkä.

Onko tähän olemassa yleisiä sääntöjä, vai onko se pelkästään makuasia? Mitä mieltä te olette?
 
T
Se on luultavasti enimmäkseen makuasia, joka ratkaisee, kuinka sinun pitäisi katkaista laudat.
Itse katkaisisin ne pystysuunnassa, kuten ne olivat ennen, mutta lyhentäisin alempaa lautaa pari senttimetriä, jotta se ei näyttäisi ulkonevan pidemmälle kuin ylempi.
 
  • Tykkään
snowjim
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.