14 734 lukukertaa ·
23 vastausta
15k lukukertaa
23 vastausta
Kuinka muurata reikä helpoiten umpeen?
Sitten teen niin!savio sanoi:
Mutta kun ajattelen, että voi olla hieman hankalaa kiinnittää ensimmäinen laasti ritilään, ajattelin laittaa maalatun puulevyn ritilän ulkoreunaan.
Ei ole ongelmallista, vai? :O
Olen harkinnut uudelleen (taas).
Laitan ensin maalatun puulevyn reunaa vasten (ritilää).
Sitten laitan koko reikään vaahtotiivistettä.
Lopuksi kiinnitän yksinkertaisesti peitelevyn keittiöön, joka peittää reiän, eikä luultavasti ole maailmanloppu, vaikka se ei olekaan täysin tasainen sisäpuolella, vai mitä?
Laitan ensin maalatun puulevyn reunaa vasten (ritilää).
Sitten laitan koko reikään vaahtotiivistettä.
Lopuksi kiinnitän yksinkertaisesti peitelevyn keittiöön, joka peittää reiän, eikä luultavasti ole maailmanloppu, vaikka se ei olekaan täysin tasainen sisäpuolella, vai mitä?
Ai? Olen nyt kiinnittänyt maalatun puulevyn sinne.Roary sanoi:
Alkaako se homehtua?
Olen ajatellut täyttää loputkin vaahdolla, mutta en ole vielä aloittanut, koska vaahtotiiviste oli loppu kaupasta. Ajattelin aloittaa minä päivänä tahansa nyt.
Älä sano, että minun täytyy irrottaa puupala ja aloittaa alusta? :O
Lastulevy imee kosteutta. Koska se on kiinnitetty ritilän taakse, se ei kastu, mutta todennäköisesti alkaa homehtua ennemmin tai myöhemmin. Jos haju ei tule sisään, sillä ei ole väliä, joten päätä itsesavio sanoi:
Jos asunnossasi ei ole suurta alipainetta ja varmistat, että se on kohtuullisen tiivis, sillä ei varmaan ole merkitystä..
Se on suoraan ritilää vasten ja koska ritilä on ontto, niin se varmasti kastuu :blushing:Roary sanoi:Purua imee kosteutta. Koska se on ritilän sisäpuolella, se ei kastu mutta luultavasti alkaa homehtua ennemmin tai myöhemmin. Jos haju ei tule sisään, niin sillä ei ole merkitystä, joten valitse itse
Jos asunnossa ei ole paljon alipainetta ja pidät sen melko tiiviinä, sillä ei luultavasti ole merkitystä..
Mutta onko sillä merkitystä, koska minulla on skumfog välissä?
Tarkoitatko, että olisi parempi laittaa vähän muovia roskapussista?
Mitä tarkoitetaan alipaineella asunnossa? Mitä tulee ilmanvaihtoon, keittiössä on poistoilmaventtiili + hiilisuodatin-tuuletin.
Alipaine = Paljon ilmaa imuroidaan ulos ja vähemmän sisään. Jos on tiivistä, sillä ei ole merkitystä, ja se pitäisi olla vaahdon avulla. Jos keittiössä alkaa haista tunkkaiselta, tiedät mistä se tulee...
Olisin käyttänyt jotain epäorgaanista vain varmuuden vuoksi, mutta olen joskus liiallisen varovainen.
Olisin käyttänyt jotain epäorgaanista vain varmuuden vuoksi, mutta olen joskus liiallisen varovainen.
Klikkaa tästä vastataksesi