136 lukukertaa ·
4 vastausta
136 lukukertaa
4 vastausta
Kuinka minun tulisi rakentaa pöytä?
Hei, nyt olen saanut ajatuksen rakentaa jonkinlaisen harrastepöydän kotiin.
Ajattelin kokoa 75x300. Homman nimi on, että minulla ei ole halua ostaa kalliita tasopintoja tai vastaavaa, vaan käyttäisin mieluiten vaneria, koska se tulee käytettäväksi kaikkeen ja ei mihinkään ja toiminnallisuus on tärkeämpää kuin ulkonäkö.
En ole aiemmin rakentanut mitään vastaavaa, mutta en ole ihan hukassa, joten ymmärrän kyllä, että näin pitkästä pöydästä ei tule kovin vääntymätön ja se tarvitsee tukevat jalat. Koska asumme vanhemmassa asunnossa, jossa lattiat eivät ole ihan sellaiset kuin niiden pitäisi, olisi hienoa, jos olisi jonkinlaiset säätömahdollisuudet.
Kysymys kuuluukin, miten ihmeessä teen sen?😁
Ajattelin kokoa 75x300. Homman nimi on, että minulla ei ole halua ostaa kalliita tasopintoja tai vastaavaa, vaan käyttäisin mieluiten vaneria, koska se tulee käytettäväksi kaikkeen ja ei mihinkään ja toiminnallisuus on tärkeämpää kuin ulkonäkö.
En ole aiemmin rakentanut mitään vastaavaa, mutta en ole ihan hukassa, joten ymmärrän kyllä, että näin pitkästä pöydästä ei tule kovin vääntymätön ja se tarvitsee tukevat jalat. Koska asumme vanhemmassa asunnossa, jossa lattiat eivät ole ihan sellaiset kuin niiden pitäisi, olisi hienoa, jos olisi jonkinlaiset säätömahdollisuudet.
Kysymys kuuluukin, miten ihmeessä teen sen?😁
Jäsen
· Västerbotten
· 105 viestiä
Mutta miksi et vain osta työtasoa esimerkiksi rustasta ja laita siihen jalkoja?
Kierrätyskeskus siellä missä asut voi olla edullinen vaihtoehto, jos joku aikoo heittää pois työtason tai jotain muuta.
Kierrätyskeskus siellä missä asut voi olla edullinen vaihtoehto, jos joku aikoo heittää pois työtason tai jotain muuta.
Viimeksi muokattu:
Jos luet viestini, saat vastauksen kysymykseesi. Mitä tulee kierrätyskeskukseen, minulla ei ole oikein aikaa olla siellä ja metsästää ihmisiä.H Hårdrockarn sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Bygga bort en kallvind i en del av huset för ökad takhöjd/rymd.
Tak & Vind -
Bygga yogahall, hur börjar vi?
Attefallshus, friggebod, garage & andra småhus -
Bygga bokhylla. Vilken borrjigg för träplugg?
Möbelsnickeri -
Tips husleverantör/byggare Göteborgs Södra Skärgård
Hustillverkare -
Bygga nytt anhåll till fräsbordet
Möbelsnickeri