Hei, nyt olen saanut ajatuksen rakentaa jonkinlaisen harrastepöydän kotiin.

Ajattelin kokoa 75x300. Homman nimi on, että minulla ei ole halua ostaa kalliita tasopintoja tai vastaavaa, vaan käyttäisin mieluiten vaneria, koska se tulee käytettäväksi kaikkeen ja ei mihinkään ja toiminnallisuus on tärkeämpää kuin ulkonäkö.

En ole aiemmin rakentanut mitään vastaavaa, mutta en ole ihan hukassa, joten ymmärrän kyllä, että näin pitkästä pöydästä ei tule kovin vääntymätön ja se tarvitsee tukevat jalat. Koska asumme vanhemmassa asunnossa, jossa lattiat eivät ole ihan sellaiset kuin niiden pitäisi, olisi hienoa, jos olisi jonkinlaiset säätömahdollisuudet.

Kysymys kuuluukin, miten ihmeessä teen sen?😁

Mutta miksi et vain osta työtasoa esimerkiksi rustasta ja laita siihen jalkoja?
Kierrätyskeskus siellä missä asut voi olla edullinen vaihtoehto, jos joku aikoo heittää pois työtason tai jotain muuta.

Viimeksi muokattu:
Tyyliin näin olen tehnyt joskus.

• Puupöydän yksinkertainen 3D-suunnitelma tukirakenteilla ja hyllyllä.
  • Puinen alustarakenne, jossa on tukipalkkeja ja pylväitä.
T ToreJ01 sanoi:
Tällä tavalla olen joskus tehnyt.
Juttu on, että meidän pitäisi pystyä istumaan pöydässä, maalaamaan, ompelemaan ja tekemään muuta. Oikea työtaso olisi paras, mutta haluamme lisää syvyyttä, jotta mahtuu tavaroita.

H Hårdrockarn sanoi:
Mutta miksi et vain osta työtasoa esimerkiksi rustasta ja laita siihen jalat?
Kierrätyskeskus siellä missä asut, voi olla edullinen vaihtoehto, jos joku aikoo heittää pois työtason tai jotain muuta.
Jos luet viestini, saat vastauksen kysymykseesi. Mitä tulee kierrätyskeskukseen, minulla ei ole oikein aikaa olla siellä ja metsästää ihmisiä.

• Tykkään
Fotografen
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.