5 404 lukukertaa ·
6 vastausta
5k lukukertaa
6 vastausta
Kuinka lyhentää teräsprofiilia?
Jäsen
· Stockholm
· 981 viestiä
Aion asentaa melko painavan television seinälle ja minun täytyy poistaa kipsilevy, jotta voin asentaa puisen tuen taakse niin, että se on vakaampi. Kun lukee seinäkiinnityksestä eri sivuilla, mainitaan melkein vain betoni tai puurunko. Mutta minulla on teräsrunko. Onko se parempi vai huonompi kuin puu? Ja miten asennetaan tuki teräsrunkojen väliin? Onko ok asentaa puinen tuki?
Jäsen
· Stockholm
· 981 viestiä
Jäsen
· Västerbottens län
· 18 051 viestiä
Ruuvata laipassa sujuu hyvin yhdeltä puolelta, mutta "livet" on esteenä toisella puolella.
Luultavasti U:n aukko on käännetty samaan suuntaan.
Protte
Luultavasti U:n aukko on käännetty samaan suuntaan.
Protte
Sinun ei tarvitse kiinnittää kortling takapuolelle. Riittää, että asennat sen vain kipsilevyn taakse.
Kuinka raskas tv on? Onko se ulostaittuva kiinnitys?
On olemassa kortlingsband, jotka kiinnitetään laipan ulkopuolelle, eli koolauksen ja kipsin väliin. Mutta helpointa on taas kiinnittää vanerinpala taakse. Se riittää hyvin pesualtaalle ilman ongelmia.
TV-kiinnitys, joka ei ole ulostaittuva, riittänee muutamalla mollyllä tai vastaavalla. Ja mieluiten, jos saat jonkun ruuvin koolauksen läpi.
Kuinka raskas tv on? Onko se ulostaittuva kiinnitys?
On olemassa kortlingsband, jotka kiinnitetään laipan ulkopuolelle, eli koolauksen ja kipsin väliin. Mutta helpointa on taas kiinnittää vanerinpala taakse. Se riittää hyvin pesualtaalle ilman ongelmia.
TV-kiinnitys, joka ei ole ulostaittuva, riittänee muutamalla mollyllä tai vastaavalla. Ja mieluiten, jos saat jonkun ruuvin koolauksen läpi.
Jäsen
· Stockholm
· 981 viestiä
Olen lopettanut kipsilevyt nyt ja olen parhaillaan tasoittamassa seinää maalauksen valmisteluksi.
TV painaa 23 kiloa ja kiinnike 7 kg. Se on kääntyvä varsi kyllä. Nyt se varmasti kestää joka tapauksessa. Asensin tukevat palkit ja monta ruuvia, ja käytin vielä talofix:iä kaikissa pienissä saumoissa, jotka löysin.
TV painaa 23 kiloa ja kiinnike 7 kg. Se on kääntyvä varsi kyllä. Nyt se varmasti kestää joka tapauksessa. Asensin tukevat palkit ja monta ruuvia, ja käytin vielä talofix:iä kaikissa pienissä saumoissa, jotka löysin.
Klikkaa tästä vastataksesi