2 210 lukukertaa ·
7 vastausta
2k lukukertaa
7 vastausta
Kuinka löydän lattianiskat roomalaisten renkaiden kiinnittämistä varten?
Hei,
Aion asentaa roomalaisia (olympialaisia) renkaita kellarin kattoon. Se on 1930-luvulta peräisin oleva puutalo. Olen melko varma, että materiaali (kellarista katsottuna ylöspäin) on kipsilevyjä ja sitten puupalkisto. Oletan, että minun on löydettävä nämä palkit ripustuslaitteen kiinnittämistä varten. Kysymykseni on, kuinka löydän puupalkit kipsilevyn takaa ilman, että poraan koko katon?
Aion asentaa roomalaisia (olympialaisia) renkaita kellarin kattoon. Se on 1930-luvulta peräisin oleva puutalo. Olen melko varma, että materiaali (kellarista katsottuna ylöspäin) on kipsilevyjä ja sitten puupalkisto. Oletan, että minun on löydettävä nämä palkit ripustuslaitteen kiinnittämistä varten. Kysymykseni on, kuinka löydän puupalkit kipsilevyn takaa ilman, että poraan koko katon?
Talon omistaja
· Klagshamn
· 282 viestiä
Koputa kattoa niin kuulet mistä on vain kipsiä (kuulostaa ontolta) ja missä on tukipuu. Voit myös ottaa magneetin ja viedä sitä edestakaisin, kunnes se tarttuu ruuviin/naulaan, joka pitää kipsin, joka on kiinnitetty tukipuihin.
Tiedätkö tarkalleen, miten se on rakennettu? 'Träbjälklag' voi tarkoittaa monia eri asioita. Jos ei ole liikaa muutettu 30-luvulta, luulisin, että se on jonkinlainen homogeeninen puualakatto, joka on naulattu lattianpalkkeihin.
En tiedä, miltä se näyttää. Esitteessä luki, että se oli puurakenteinen välipohja. Uskotko, että nämä renkaat voidaan kiinnittää homogeeniseen naulattuun puualakattoon tai lattiahirsiin, vai täytyykö minun "löytää" lattiahirsi?useless sanoi:
Sinun täytyy varmaan alkaa tutkimaan vähän enemmän, miten se on rakennettu. 'Träbjälklag' tarkoittaa vain, että se on pääosin tehty puusta. Se ei kerro mitään tarkasta rakenteesta.
Ehkä helpoin tapa on porata reikä jonnekin vähemmän näkyvään paikkaan?
Ehkä helpoin tapa on porata reikä jonnekin vähemmän näkyvään paikkaan?
Klikkaa tästä vastataksesi