Nyt olen etsinyt ja etsinyt, mutta en löydä - miten lisäeristetään parhaiten ulkopuolelta siporex-plankkeja? Meillä on päädyt, jotka työntyvät ulos pitkillä sivuilla ja ajattelemme, että meidän pitäisi käyttää tilaisuutta lisäeristää talomme -64, kun vaihdamme julkisivun. Miten teemme sen? Millaisia koolauksia/eristeitä/ilmarakoa jne.? Ajattelemme seisovaa maalattua/sävytettyä/lasitettua puulankkua julkisivuksi.

Yksi-kerroksinen, tummanharmaa puutalo, jossa on harjakatto ja kaksi suurta ikkunaa. Rehevää vehreyttä edessä ja kauniit pensaat.
Tietääkö joku tai keneltä voisin kysyä?
Kiitos!

Rickard.
Fasadikivi/länsirannikkokivi, naulauslaita ja paneeli ovat ehkä helpoimmat. EPS on hiukan parempi, jos kosteuden liike on suurta, mutta en haluaisi sitä omaan talooni, joten yrittäisin mieluummin jonkin verran tiivistää sisäpuolelta, jos se olisi tarpeen. Rappaus ja maali riittävät tavallisiin huoneisiin.

Ulkopuolinen eristys on melko yksinkertaista ja siihen on olemassa monia eri menetelmiä, jotka toimivat.

Rickard. Rickard. sanoi:
Fasaadilevy/västkustskiva, naulausrimat ja paneeli tuntuvat ehkä helpoimmilta. Eps on hieman parempi, jos kosteuden siirtyminen on suurta, mutta en haluaisi sitä talooni, joten mieluummin yrittäisin hieman tiivistää sisäpuolelta, jos mielestäni se on tarpeen, Rappausta ja maalia riittää tavallisiin huoneisiin.

Eriste ulkopuolella on melko yksinkertainen ja on olemassa monia eri menetelmiä, jotka toimivat.
Kiitos! Otan heihin heti yhteyttä.

Mitä pelkäsin, on luoda kosteutta, joka voi siirtyä sisäänpäin (luulen minä)

Rickard.
A AnBjaBoo sanoi:
Det jag oroat mig för är att skapa fukt som kan vandra inåt (tänker jag)
Se on periaatteessa täysin mahdotonta. Ainoa mahdollinen ongelma, jonka näen, on, että jos seinä olisi hyvin vuotava, niin sisäpuolen kosteus voisi aiheuttaa ongelmia ulkopuolelle, mutta en näe tässä suoraa riskiä. Kevytbetoni mineraalivillalla ulkopuolella ei ole harvinainen ratkaisu, ja se ei yllättäisi minua ollenkaan, jos se näyttäisi siltä ullakollasi.

• Tykkään
AnBjaBoo
  • Laddar…
Rickard. Rickard. sanoi:
Se on periaatteessa täysin mahdotonta. Ainoa mahdollinen ongelma, jonka näen, on se, että jos seinä olisi hyvin epätiivis, sisäpuolinen kosteus voisi aiheuttaa ongelmia ulkopuolella, mutta en näe tässä suoraa riskiä. Kevytbetoni mineraalivillalla ulkopuolella ei ole epätavallinen ratkaisu, eikä minua yhtään yllättäisi, jos vinttisi näyttäisi tuolta.
Fantastiskt. Seuraava askel on sitten korjata ullakon ilmanvaihto, jonka tällä tavalla tukkimme... mutta se jää sitten toiseen kertaan - kiitos taas!

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.