Koulutus kestää iltapäivän, tehdään paikan päällä, sen kustannus sis. varusteet oli pari vuotta sitten, kun sen tein, 10 000:- + ALV muistaakseni. Sitten lisätään jokunen tonni lupa poliisilta ja niin edelleen, + materiaali, räjäytysmatot ja ruutipatruunat.

Jos poraat ja teet raakatyön, voin ehkä auttaa sinua varsinaisessa lohkomisessa, koska minulla on nyt lisenssi sen jälkeen, kun lohkoin autotalliani varten.

Yksi vaihtoehto on käyttää lohkokilareita, mutta se voi viedä aikansa, sinun on ehkä tehtävä vähän nyt ja sitten vähän myöhemmin ;)

Tarkastuksia ja sellaisia ei tarvita, se on lohkomisen hienous verrattuna räjäyttämiseen. Ne ovat siis kaksi eri asiaa.

• Tykkään
D09
  • Laddar…
D09
thomasx sanoi:
Koulutus kestää yhden iltapäivän, suoritetaan paikan päällä, kustannus sisältäen laitteet oli pari vuotta sitten kun tein sen 10 000:- + alv jos muistan oikein. Sitten tulee joku tonni lisää luvista poliisilta ja niin edelleen, + materiaalit, räjäytysmatot ja ruutipanokset.

Jos poraat ja teet karkeat hommat ehkä voin auttaa itse halkaisemisessa, koska minulla on nyt lisenssi sen jälkeen kun halkeutin autotallini.

Yksi vaihtoehto on käyttää kiiloja, mutta se voi kestää hetken, silloin saat ehkä tehdä vähän nyt ja vähän myöhemmin ;)

Tarkastuksia ei tarvita, se on se mikä on hienoa halkaisemisessa verrattuna räjäytykseen. Ne ovat siis kaksi eri asiaa.
Sinä joka olet "vastakoulutettu", oliko vesihalkaisija vielä jäljellä vai onko se nykyään vain hiekalla?

En löytänyt omaa varianttiani sivustolta.

D09 sanoi:
Sinä joka olet "vastavalmistunut", oliko vesihalkaisu vielä jäljellä vai onko se nykyään vain hiekan kanssa?

En löytänyt omaa versiotani kotisivulta
Muistelen, että se oli kotisivulla, kun kävin kurssin. Heillä pitäisi kuitenkin olla edelleen tavarat niille, jotka käyttävät sitä vanhaa versiota. Mutta voi olla myös niin, että kaikki ovat nyt konvertoineet simplexiin, joten se on kokonaan poissa, kuka tietää.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.