2 513 lukukertaa ·
17 vastausta
3k lukukertaa
17 vastausta
Kuinka lähellä kalliohuippua voi rakentaa?
Sivu 1 / 2
Minulla on tänään hallin laajennus, jonka kulma on 90 cm päässä kalliokielekkeestä (joka on noin 2 metriä korkea). Aion tehdä täydellisen remontin tähän, eristää jne. ja kysymys on, kuinka lähelle seinää voidaan tuoda. Yksi asia on, että on käytännöllistä pystyä kulkemaan, mutta jos jätetään se huomiotta...
En halua mieluiten tinkiä sisämitasta, vaan rakentaa ulospäin x määrä cm....
En halua mieluiten tinkiä sisämitasta, vaan rakentaa ulospäin x määrä cm....
En tarvitse päästä läpi suurilla tavaroilla, se mistä olin eniten huolissani on mahdolliset ongelmat talon seinän läheisyydessä kallioseinä.
Se saattaa olla jo liian lähellä tänään... mitä minä tiedän... Onko mahdollista käyttää snigeldynamit:ia 2 metriä korkealle seinälle, joka on 2 metriä leveä ja noin 50 cm-1 m syvä... eli poistaa 1-2 kuutiota kalliota...
Se saattaa olla jo liian lähellä tänään... mitä minä tiedän... Onko mahdollista käyttää snigeldynamit:ia 2 metriä korkealle seinälle, joka on 2 metriä leveä ja noin 50 cm-1 m syvä... eli poistaa 1-2 kuutiota kalliota...
Vihje on panostaa ptools kivensärkyyn. Täydelliset olosuhteet valmiilla seinällä ampumiseen.Arne999 sanoi:Minun ei tarvitse kulkea isoilla tavaroilla, mutta se, mistä olen eniten huolissani, on mahdolliset ongelmat talon seinän ja kallioseinän läheisyydessä.
Se voi olla jo nykyisin liian lähellä... mistä minä tiedän... Onko mahdollista käyttää etanadynamiittia kahden metrin korkuisella, kahden metrin leveällä ja noin 50 cm-1 m syvällä seinämällä.... eli poistaa 1-2 kuutiometriä kalliota etanalla...
Se vähä mitä olen yrittänyt etanadynamiitilla, koin että se oli kallista, arvaamatonta ja kivet ovat liian isoja käsitellä.
Sen efter varuste koulutuksen, sitten mahdollisesti lupa poliisilta nykyään uskon.Arne999 sanoi:
En tiedä, mitä se maksaa palkata joku, silloin täytyy pyytää tarjouksia.
Jos tekee sen itse, se saattaa maksaa noin 300-350 kr per reikä, laskettuna yksi reikä 30 cm välein.
Sitten tulee lisää esimerkiksi kompressorin ja poran vuokra.
Se on vain karkea arvio.
Ei tule värähtelyjä, jotka välittyvät, joten tarkastuksia naapureilla jne. ei tarvita.
Olen itse ampunut aivan perustuksen vieressä jne., eikä sitä huomattu.
http://www.ptools.se
Viimeksi muokattu:
Ehdottomasti. Nykyään tosin ptools vaatii, että ostaa heidän laitteistonsa ja niin sisältyy koulutus / lisenssi.Arne999 sanoi:
Joskus tämä on halvempaa kuin palkata firma.
Olen saanut koulutuksen / lisenssin ilmaiseksi vuosia sitten, en kuitenkaan koskaan ostanut laitteistoa mutta olen vuokrannut useaan otteeseen ja leikkinyt sillä
Edit
Foorumin jäsenillä on, jotka ovat ostaneet tämän laitteiston, ehkä voit palkata oikeaan hintaan