1 505 lukukertaa ·
10 vastausta
2k lukukertaa
10 vastausta
Kuinka korjata/tasottaa tämä tiiliseinä
Hei! Pyöristetty seinä purettu, nyt meidän täytyy tasoittaa sisäpuolella oleva rapattu tiili niin, että se on samalla tasolla kuvan vasemmalla puolella olevan valkoisen seinän kanssa. Minkälaista rappausta(?) minun tulisi käyttää, jotta se olisi siisti (ja mieluiten helppokäyttöinen)? Mielellään jotain, joka kiinnittyy hyvin sekä tiileen, tiilen yläpuoliseen rappaukseen että vasemmalla olevaan seinään (mielellään myös kipsiin tietysti).
Suuri kiitos etukäteen avusta!
Suuri kiitos etukäteen avusta!
Mielenkiintoinen ketju! Odotan jännityksellä ensimmäistä oikeaa vastausta.
Kipsilaastia on helpompi käyttää, se tarttuu helpommin, mutta on huonompi kosteuden ja kestävyyden kannalta..J Jörgen Petersson1 sanoi:
Rappauslaasti C kestää enemmän, mutta on luultavasti vaikeampaa sinulle aloittelijana työskennellä sen kanssa..
Mutta kumpikin sopii tapauksessasi..
Ok, molemmat toimivat siis erikseen?Rejäl sanoi:
Miksi kipsilaasti on huono kosteuden kannalta?
Ja viimeinen kysymys: tarttuuko kipsilaasti sekä rappaukseen, tiileen että tarvittaessa kipsilevyihin?
Suuri suuri kiitos vastauksistasi!!!
Täällä voit lukea Gypsumista, joka on Weberin kipsilaasti.J Jörgen Petersson1 sanoi:
https://www.se.weber/files/se/2023-12/SYS-SE-weber_gypsum_naturgips.pdf
Voit ensin rapata rappauslaastilla C 3 mm ja sitten tasoittaa kipsilaastilla, jos haluat.
Mutta ei toisinpäin.
Kyllä, kipsilaasti tarttuu lähes kaikkeen.
Myös minä olen erittäin utelias tämän kysymyksen vastauksesta! Mikä on huonoa kosteuden kannalta kipsilaastissa?
Onko siitä jotain etua, että ensin rapataan rappauslaastilla ja sitten käytetään kipsiä, sen sijaan että käyttäisi vain kipsiä?Rejäl sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi