Talossamme entinen omistaja keksi loistavan idean tehdä oviaukko kylpyhuoneen ja siihen rajautuvan huoneen välille. Ongelma on, että se on kantava seinä, eikä aukko ole erityisen siisti. Nyt aiomme tukkia aukon, mutta miten teemme sen parhaiten? Muuraamalla? Tietysti voi käyttää runkoja ja kipsiä, mutta se ei tunnu tarpeeksi vankalta. Aukolla ei sinänsä ole merkitystä kantavalle seinälle, mutta se pitäisi tehdä myös kunnolla. Kaikki vinkit otetaan kiitollisina vastaan. Liitän kuvan hävityksestä.
 
  • Keskeneräinen oviaukko kantavassa seinässä kylpyhuoneen ja viereisen huoneen välillä, puinen lasillinen ovi asennettuna. Taustalla epätasainen seinäpinta.
Jos se on betoniseinä/muuri, tukisin reiän leca-harkoilla. Jos se on puuseinä, kyseessä ovat koolaukset ja kipsi.
 
Kyllä, seinä on oikea betoniseinä.
 
Koska et ole huolissasi kestävyydestä, voit käyttää pelti-koolauksia ja kipsiä siihen. Helppoa ja nopeaa!
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.