Meillä on holvi, joka ei ole kovin siisti, kaareva linja ei ole tasainen. Toivottavasti se näkyy kuvassa. Mikä on helpoin tapa korjata se? Ajattelen, että voisi laittaa uuden tasaisen kaaren juuri vanhan alapuolelle, mutta miten?

Valokuva eteisestä, jossa on epätasainen kaariovenkarmi, harmaa matto lattialla ja lasinen ovi, joka johtaa ulos.

Onko se sama säde koko matkan ajan, jonka haluat?

Centano Centano sanoi:
Onko kyseessä sama säde koko matkan?
Ei, luulen että se on parempi elliptisellä muodolla. Mutta rakennustavan pitäisi olla sama vai mitä?

Ajatteletko suunnilleen näin?
Olohuoneen sisäänkäynti, jossa on kaareva holvikaari ja lasinen puuovi, vierekkäin kaksi ovea; oikealla valkoinen lipasto ja peili.

Centano Centano sanoi:
Ajatteletko jotain tällaista?
[kuva]
Sisätilan kaariovi, jonka vieressä pari komeroa ja matto, ja edessä lasinen ovi ulos. Lattia laattaa ja parkettia. Kapeat pystysuorat reunat näkyvät.
Tällä tavalla. Niin että viivan loppu on pystysuora. Vaikea nähdä kuvassa mutta reunat ovat pystysuorat.

Spontaanisti arvelisin, että sinun täytyy purkaa vanha valvet (ainakin yläosa) ja rakentaa uusi uuden ajattelemallasi linjalla.

• Tykkään
Workingclasshero
  • Laddar…
Centano Centano sanoi:
Spontaanisti arvelisin, että joudut purkamaan vanhan holvin (ainakin yläosan) ja rakentamaan uuden uuden suunnittelemasi linjan mukaisesti.
Se on betoniseinä :-)

Aha, sillä tavalla 😊 Nyt vain pohdin, en ole itse kokeillut. Ehkä voisit sahata kaksi pala sopivaa levymateriaalia, joista tulee haluamasi ellipsi, ja kiinnittää ne seinän kummallekin puolelle, ja sitten tasoittaa muotoa sopivalla tuotteella. Luultavasti sinun täytyy ensin hioa maali pois kaaresta.

Centano Centano sanoi:
Ah, sillä tavalla 😊 Nyt vain ideoin, en ole itse kokeillut. Voisit ehkä sahata kaksi sopivaa levyä, jotka saavat haluamasi ellipsin, ja ruuvata ne seinän molemmin puolin, ja sitten tasoittaa muotoon sopivalla tuotteella. Todennäköisesti sinun täytyy ensin hioa pois maali holvista.
Kyllä, se voisi toimia. Kiitos vinkistä :-)

H
Centano Centano sanoi:
Aha, sillä tavalla 😊 Nyt vain ideoita heitellään, mitään en ole itse testannut. Ehkä voisit sahata kaksi palaa sopivaa levyä, jotka saavat haluamasi ellipsin, ja ruuvata ne seinän kummallekin puolelle, ja sitten paklata muotoon sopivalla tuotteella. Luultavasti sinun on ensin hiottava maali pois kaaresta.
Se voisi toimia taipuisan kovalevyn kanssa ja sitten tiivistäa raot sopivalla materiaalilla? Niin olisin tehnyt, jos vain kaarta pitäisi tasoittaa.
E Elnovis sanoi:
Joo, se voisi toimia. Kiitos vinkistä :)
Se voisi toimia taipuisan kovalevyn kanssa ja sitten tiivistäa raot sopivalla materiaalilla? Niin olisin tehnyt, jos vain kaarta pitäisi tasoittaa.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.