Minulla on muurattu kivigrilli, jossa kivet alkavat irrota. Laasti on muuttunut soraksi sateen ja jään vaikutuksesta. Haluaisin säilyttää sen, mutta en tiedä mistä aloittaa. Se on varmasti 30 vuotta vanha.
Ajattelen, että minun täytyy koputtaa pois huonosti kiinnittynyt laasti ja laittaa uutta.
Pitäisikö minun käyttää sementtiä, betonia vai laastia? Mikä laji on suositeltava?
Voinko saada vanhan tunteen/värin uuteen laastiin, jotta korjauskohta ei olisi niin selvästi näkyvissä?
Miten te tekisitte?
Kiitollinen kaikista neuvoista.