2 875 lukukertaa ·
4 vastausta
3k lukukertaa
4 vastausta
Kuinka kiinnittää satulakatto talon seinään?
Hei!
Aion pian aloittaa rakentamaan Willabgardenista valmiiksisahattua 4x7m lasikuistia harjakatolla. Talossa on peiterimavuoraus ja sen alla on hirttä...
Miten minun pitäisi kiinnittää harjapalkki ja kattopalkki taloon? Pitäisikö minun sahata vuoraus hirteen asti ja kiinnittää tukipuut samansuuntaisesti talon vuorauksen kanssa niin, että harjapalkilla ja kattopalkeilla on kunnollinen tuki taloa vasten vai riittääkö kiinnittää kaikki olemassa olevaan talon julkisivuun???
Kiitos ajastanne vastaamiseen kysymyksiini.
Aion pian aloittaa rakentamaan Willabgardenista valmiiksisahattua 4x7m lasikuistia harjakatolla. Talossa on peiterimavuoraus ja sen alla on hirttä...
Miten minun pitäisi kiinnittää harjapalkki ja kattopalkki taloon? Pitäisikö minun sahata vuoraus hirteen asti ja kiinnittää tukipuut samansuuntaisesti talon vuorauksen kanssa niin, että harjapalkilla ja kattopalkeilla on kunnollinen tuki taloa vasten vai riittääkö kiinnittää kaikki olemassa olevaan talon julkisivuun???
Kiitos ajastanne vastaamiseen kysymyksiini.
Se riippuu vähän siitä, miltä julkisivu näyttää, sanoisin.
Sahaisin paneelin pois, asentaisin terassihuoneen, kiinnittäisin pellin runkoa vasten (sinun tapauksessa hirsiseinää vasten), ja suojalistan, joka peittää pellin ja liittyy sahattuun paneeliin. Jos pellin voi ujuttaa ja kiinnittää paneelin alle, suojalistaa ei tarvita.
Varaumalla, että olen amatööri puutöissä
Sahaisin paneelin pois, asentaisin terassihuoneen, kiinnittäisin pellin runkoa vasten (sinun tapauksessa hirsiseinää vasten), ja suojalistan, joka peittää pellin ja liittyy sahattuun paneeliin. Jos pellin voi ujuttaa ja kiinnittää paneelin alle, suojalistaa ei tarvita.
Varaumalla, että olen amatööri puutöissä
Rakennusveteraani
· Åland
· 2 077 viestiä
En tiedä miltä se näyttää, mutta asentaisin pylvään välttääkseni ongelmia.N Ninjagani sanoi:Hei!
Aion pian aloittaa rakentamaan Willabgardenin valmistamaa 4x7m huonetta viistolla katolla. Talossa on peittolevy ja alla on hirsiseinät...
Kuinka kiinnitän harjapalkin ja kattopalkin taloon? Pitäisikö minun sahata paneli alas hirteen asti ja kiinnittää palkit talon panelia vasten niin, että harjapalkilla ja kattopalkkeilla on kunnon tuki taloa vasten, vai riittääkö kiinnittää kaikki olemassa olevaan talon julkisivuun???
Kiitos, että käytätte aikaanne vastataksenne kysymyksiini.
Talon omistaja
· Skåne
· 5 392 viestiä
Rakennusveteraani
· Åland
· 2 077 viestiä
Hupsista, niin vanha mutta varmasti on muitakin jotka miettivät ratkaisua.
Klikkaa tästä vastataksesi