K
Mistä tulee suositus 75mm naulalle?

K kniv sanoi:
Mistä suositus 75 mm nauloista tulee?
Yleinen suositus: naulan pituus 3 kertaa materiaalin paksuus.

• Tykkään
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
Kierremakasiinikynnet 47mm niin ettei se mene läpi ja pysyy kuin vuori.

• Tykkään
Gubben Ubbe
  • Laddar…
K
G Gubben Ubbe sanoi:
Yleinen suositus: naulan pituus on 3 kertaa materiaalin paksuus.
Jos oletettuna on, että takana on materiaalia, johon kiinnitetään. Nyt sinulla on vain 28mm, joten yleinen suosituksesi on jotain hampaaton, kun yrität soveltaa sitä tähän.

K kniv sanoi:
Ottaen huomioon, että sinulla on materiaalia takana kiinnitettävänä. Nyt sinulla on vain 28 mm, joten yleissuosituksesi on hieman hampaaton, kun yrität soveltaa sitä tähän.
Kyllä, parempi kysymyksen muotoilu olisi ollut: Täytyykö minun vaihtaa paksumpaan glesiin voidakseni kiinnittää 22 mm raakaponttini?

U
Ei, olen laittanut harvaksi 28mm ponttia ja laitan paneelin, joka on 15mm. Kun käytän 50mm naulaa, useimmat niistä eivät mene läpi, vain muutama on mennyt läpi. Silloin naulaan ehkä 55-45 asteen kulmassa kynällä ponttiin.

• Tykkään
Gubben Ubbe
  • Laddar…
G Gubben Ubbe sanoi:
Kyllä, parempi kysymys olisi ollut: Täytyykö minun vaihtaa paksumpaan ristikkoon voidaksesi kiinnittää minun 22 mm råspont?
Ei. Vaihda sen sijaan lyhyempiin nauloihin. Et tarvitse 75 mm nauloja, jotta laudat pysyvät paikoillaan.

• Tykkään
Gubben Ubbe
  • Laddar…
K
G Gubben Ubbe sanoi:
Joo, parempi kysymys olisi ollut: Täytyykö minun vaihtaa paksumpaan harvaan voidakseni kiinnittää 22 mm paneelini?
Ei

• Tykkään
Gubben Ubbe
  • Laddar…
Viistosyöttö 1,8mm dyckertillä.

• Tykkään
AndersS ja 2 muuta
  • Laddar…
Osta hienosahattua slätspontia sen sijaan. Saat samanlaisen vaikutelman, mutta tasaisemman laadun ja voit pienentää kiinnikkeiden kokoa. Slätspontin paksuus on 15 mm.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkään
Tjrex ja 1 muu
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.