Hei! Olen käynnissä olevan portaiden remontin myötä laajentanut sen koko yläkerran remontiksi. Niinhän se usein menee. Kun yhden laudan irrottaa, huomaakin olevansa siinä 😅

Nyt kysymykseen, purin vanhan laudan kaiteelta estääkseni putoamisen portaisiin. Nyt aion asentaa uuden porraskaiteen. Aion kiinnittää puolikkaan tolpan seinään ja pylvään linjassa sen kanssa portaisiin. Mutta miten kiinnitän tolpan tukevasti alustaan? En halua, että se heiluu tai jotain. Suorasti ja tukevasti. Olen ostanut parvekkeen osia altanbygge.nu:sta ja käyttänyt heidän kiinnikettään kierretangolla ja prikalla. En kuitenkaan löydä onttoja 90x90 tolppia tähän ratkaisuun. Miten se tehdään?

• Keskeneräinen portaikko ja työkalut yläkerrassa ikkunan edessä, taustalla tikkaat ja ulkonäkymä.
MF3991 MF3991 sanoi:
Hei! Olemme keskellä portaikon remonttia, joka on laajentunut koko yläkerran remontiksi. Kuten tavallista siis. Kun vedät yhdestä lankusta, oletkin jo siinä 😅

Nyt kysymykseen, purin vanhan lankun kaiderakenteesta, joka suojasi putoamiselta portaisiin. Aion nyt kiinnittää uuden portaidensuojan. Kiinnitän puolikkaan tolpan seinään ja toisen tolpan linjaan portaiden kanssa. Mutta miten kiinnitän tolpan vakaasti alustaan? En halua, että se heiluu tai jotain. Suoraan ja tukevasti. Olen ostanut parvekeosia altanbygge.nu ja käyttänyt heidän kiinnitystä kierrevarrella ja prikalla. En kuitenkaan löydä onttoja 90x90 tolppia tähän ratkaisuun. Miten toimia?
Hei @MF399!

Etsitkö vain 90 x 90 tolppaa, jossa on läpikulkeva reikä?
Kuvassa näkyy tolppa keskellä kuvaa?
Aiotaanko sitä käyttää rakenteessa?
En oikein ymmärrä kysymystäsi.
Sinun pitäisi ehkä laittaa lisää kuvia niistä osista, joita aiot käyttää, ja kuvata tarkemmin, mikä ongelma on ja selvittää, mitä lattian alla on siinä kohtaa, johon aiot kiinnittää.

Ystävällisin terveisin/Dag

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.