Minulla on tiiliä päädyissä ja vihaan tiilen ulkonäköä:mad:
Kysymykseni teille on, miten perinteinen tiiliseinä on rakennettu? Ymmärrän tietysti, että se on muurattu, mutta täytyyhän sen olla kiinnitetty puurunkoon sisäpuolella jotenkin:wow:

Päätyjen tiilet pitää poistaa. Kysymys on vain, mitä reittiä minun tulisi mennä?
Esille tiilivasara ja nakuttaa kaikki pois ja rakentaa perinteinen puuseinä?

Vai kiinnittää koolaukset tiiliseinään ja sitten puupaneeli siihen?

Terveisin

Minulla oli "koukkuja", jotka olivat kiinni käytössä tiilien välissä ja sitten kiinnitetty silmukoilla runkoon.

Olen vaihtanut tiiliverhoukseni vuodelta 1975 puuverhoukseen ja samanaikaisesti lisäeristänyt, vähintään 120 mm.

Aloitin ylhäältä piikittämällä moukarilla ja talttapäämeisselillä (mexi-tiili). Sujui oikein hyvin. Tiilet laitoin sitten blocket alle annetaan ja ihmiset tulivat ja hakivat kaiken :-)

Minun on erittäin vaikea sisällyttää vanhaa johonkin uuteen...

S
jo poista tiilet. mahdollisesti myy tiilet

Asun talossa, johon lisättiin ylimääräinen kerros julkisivutiiliä 70-luvulla. Se on kiinnitetty sairaalloisen pitkillä ja paksuilla "nauloilla", jotka ovat kiinni laastissa.

Ok, niin se on kiinnitetty! Sitten täytyy koputtaa pois roska ja lisätä vähän ylimääräistä eristystä! Tämä tulee parantamaan talon yleisvaikutelmaa valtavasti!
Yst. terv.

Koukut kallas ammattikielellä kramlor. Yksi kramla, useita kramlor.

• Tykkään
MTech
  • Laddar…
Jos on huolimaton, voi käydä näin.
Tiiliseinässä suuri halkeama kerrostalon ulkoseinässä, mikä osoittaa huonon rakentamisen seurauksia.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.