Voiko näitä jakaa tavallisella kaakelileikkurilla? Ajattelin, että ne ovat melko pieniä ja siitä tulee näpertelemistä. Lisäksi ne ovat kiinnitetty paperiverkkoon. Olen aivan uusi laatoittamisessa. Ne pitäisi asentaa keittiöön tiskialtaan yläpuolelle. Jos tarvitsee sahata aukkoja jne., mitä silloin käytetään?

Kiitoksia etukäteen /Björn.

Vuokraa sähköinen laattaleikkuri rakennustavaratalosta tai maalikaupasta!

/Thompa

tai osta halpa kiinalainen kone. maksaa 500 tai jotain sellaista.. niin sinulla on ensi kerrallakin...

pieni kulmahiomakone timanttilaikalla voi melkein veistää, kunhan on harjoitellut vähän... :-) älä kuitenkaan unohda suojalaseja.

Tein kuten "pjac" kuvailee kun tarvitsin säätää osan 25 mm mosaiikista, joka asennettiin täällä. Se on melkein kuin veistämistä... Mallaile ja "kiristä" paikoilleen puristimilla ja laudalla, ja ole varovainen. Suojalasit ovat pakolliset, koska se "pirstaloituu" jonkin verran.

Edullinen laattasaha vesijäähdytyksellä maksaa noin 300 Jula:ssa tai Svedol:ssa.
Mukana tulee tuki 45 asteen leikkaukselle.

5*5 cm ei ole helppo leikata laattaleikkurilla, jos pitää laattoja vain sormilla. Onneksi ei ole näkyviä reunoja laatoissa, jotka olen leikannut - ne eivät ole kauniita :)

En ole kokenut mitään ongelmia leikata 5x5 kaakelileikkurillani (toki hyvälaatuinen). Ainoat kerrat, kun olen käyttänyt sahaa, olivat kun minun piti leikata pois senttimetri tai vähemmän. Seinärasioiden kohdalla poistin verkosta ne laatat, joita rasia vaikutti, ja leikkasin tarvittavan osan pois joko kaakelileikkurilla tai sähkösahalla.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.