Y
minulla on lastulevy lattia.. toista seinää pitkin kulkee patteriputket, jotka on peitetty kapeammalla lastulevyllä... olen nyt vetänyt naulat pois, mutta levy piti paikkansa... Joten olen vähän epävarma, kokeilin kiinnittää ruuvin ja yrittää napauttaa sitä irti, mutta ruuvi irtosi... glypor on olemassa, mutta en halua vääntää sitä, koska sitten vahingoitan muita lastulevyjä...

jos käytän isompaa ruuvia, riskinä on lopulta, että vedän sen suoraan patteriputkiin, minun tuurillani...

Joten, onko teillä ehdotuksia, kuinka saisin tämän levyn irti ilman, että vahingoitan liikaa?

Lastulevy (se on varmaankin kaistale) on varmaankin liimattu johonkin palkkiin ja se voi olla melko hyvin kiinni. Jos se on liimattu, voi olla vaikeaa saada se irti ehjänä. Pääsetkö käsiksi sahaamaan varovasti pistosahalla tai poraamaan? Mutta älä poraa putkien läpi, ulkona on kylmä.

Y
yksi suikale ja, tyyliin 22mm korkea, 15cm syvä ja 1 metri pitkä tai jotain sellaista...

mjasså joten ne voivat olla vielä liimattuja..huokaus.. olen niin utelias mitä se on kyseessä olevan putkiston mutta nyt sen täytyy antaa olla kunnes saan rohkeutta villimpiin arveluihin..

Lattiaa liimatessa on melkein aina käytettävä liimaa. Ainakin jos haluaa lattian narisemattomaksi jne.

Amatörbyggaren sanoi:
Lastulevy (se on kai kaistale) on varmaan liimattu johonkin sokkeliin, ja se voi olla melko tiukasti kiinni. Jos se on liimattu, voi olla vaikeaa saada se irti ehjänä. Pääsetkö sahaamaan varovasti pistosahalla tai poraamaan? Mutta älä poraa putkia läpi, ulkona on kylmä
Vältä pistosahaa.
Se saattaa työntyä noin 40 mm levyltä toiselle puolelle.
Olen osunut pistosahalla lämmitysputkeen. Se aiheutti muutaman hikisen tunnin yläkerroksen puretulla lattialla naapurihuoneessa...

Käytä pyörösahaa, joka on säädetty oikeaan syvyyteen, tai vaihtoehtoisesti käsittele varovasti tiikerisahalla. On mahdollista sahata kipsilevyjä tiikerillä ilman, että vahingoittaa takana olevaa muovikalvoa, hieman harjoittelemalla.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.