5 417 lukukertaa ·
6 vastausta
5k lukukertaa
6 vastausta
Kuinka diffuusiotiiviitä ikkunoiden ympärille?
Kuinka voin kohtuullisella tavalla onnistua tiivistämään ikkunat uuden rakennukseni ympärillä (katso liitetty kuva).
Rako ikkunan ja karmin välillä on täytetty vaahdolla ja se on noin 10 mm. Peitteen paksuus on 12 mm, joten mielestäni ei ole mahdollisuutta teipata muovia ikkunaan jättäen 2 mm tilaa (vaikka talotoimittajani mielestä se pitäisi tehdä näin!?).
Voiko ongelman ratkaista jollain muulla tavalla? Onko ylipäätään järkevää ja tärkeää yrittää tehdä siitä tiivis?
Kiitos etukäteen.
Rako ikkunan ja karmin välillä on täytetty vaahdolla ja se on noin 10 mm. Peitteen paksuus on 12 mm, joten mielestäni ei ole mahdollisuutta teipata muovia ikkunaan jättäen 2 mm tilaa (vaikka talotoimittajani mielestä se pitäisi tehdä näin!?).
Voiko ongelman ratkaista jollain muulla tavalla? Onko ylipäätään järkevää ja tärkeää yrittää tehdä siitä tiivis?
Kiitos etukäteen.
Ei haittaa, että on teippiä smygenin takana, mutta jos minun pitää teipata 10 mm rako ja peittää se 12 mm smygenillä, minulla on noin 2 mm tilaa kiinnittää teippi ikkunakarmeen, jotta teippi ei ole näkyvissä smygenin sivulta. Minun "kokemus" sanoo, että se ei onnistu...
Klikkaa tästä vastataksesi