7 738 lukukertaa ·
7 vastausta
8k lukukertaa
7 vastausta
Kuinka asennatte kattolistat itse?
Aion kiinnittää kattolistat viikonloppuna. Jiirisahaus ei ole ongelma ja minulla on dyckertpistooli, mutta pelkään, miten saan 3,7m pitkät listat siististi paikalleen itsekseni, valitettavasti ei ole ketään auttamassa viikonloppuna.
Voisitteko antaa minulle parhaat vinkkinne, miten teette sen siististi ja suorasti itseksenne, niin ehkä se tuntuu vähän paremmalta.
Voisitteko antaa minulle parhaat vinkkinne, miten teette sen siististi ja suorasti itseksenne, niin ehkä se tuntuu vähän paremmalta.
Talon omistaja
· Västernorrland
· 2 532 viestiä
Pidä muutama ylimääräinen metri, koska niitä tarvitaan kaikkien kirosanojen aikana. Mutta 3-4m itsessään ei ole ongelma. Yllät vähintään 1,6-1,8m pitämään. Ellei, käytä tukikeppiä.
Joo, olen ottanut mukaan ylimääräisen listan, ja ne ovat 4,2 metriä, joten uskon, että pärjään, muuten sahatavara-alue on auki koko viikonlopun.
Minulla on ylimääräinen foderlista jäljellä, joka voisi tukea, en tullut ajatelleeksi sitä. Kiitos siitä vinkistä!
Tapanani on tehdä ne muutaman millimetrin liian pitkiksi, jotta ne kiilautuvat paikoilleen, mutta se on silti usein hieman hankalaa. Mutta se ja tuki, niin sen pitäisi onnistua. Aloitan pitkistä, jotta niitä voidaan käyttää, vaikka ne sattuisivat menemään väärin
Minulla on ylimääräinen foderlista jäljellä, joka voisi tukea, en tullut ajatelleeksi sitä. Kiitos siitä vinkistä!
Tapanani on tehdä ne muutaman millimetrin liian pitkiksi, jotta ne kiilautuvat paikoilleen, mutta se on silti usein hieman hankalaa. Mutta se ja tuki, niin sen pitäisi onnistua. Aloitan pitkistä, jotta niitä voidaan käyttää, vaikka ne sattuisivat menemään väärin
Jos voi käyttää dyckert picka, ne ovat todella käteviä, sitten yleensä leikkaan listan, pidän sitä keskeltä, asetan geringskulman seinää/kattoa vasten ja kiinnitän sen, sitten menen kulmaan tarkistamaan, että se meni oikein, sitten vain jatkan pitkin listaa 
Minä saisin henkisen romahduksen ja murskaisin listan, jos yrittäisin kiinnittää pitkiä pätkiä itse. Laita kysymys Facebookiin, jos sinulla ei ole kaveria, joka voisi auttaa hetken ajan muutamaa olutta tai kanelipullaa vastaan. Kunhan saat pisimmät palat paikoilleen, voit hoitaa pienet palat itse myöhemmin.
Hei,
Käytän styroksilistoja, jotka liimataan akryylimassalla. Ei näytä styroksilta. Vähän kalliimpaa, mutta erittäin helppoa työstää. Muovattavissa, jos katto ei ole suora, ei tule rakoja.
Yksi asia, jonka olen huomannut styroksissa, ja sen pitäisi olla mahdollista myös puulla, on se, että on täysin ok jakaa pituudet pienempiin paloihin. Olla tarkka kulmissa mutta sallia raot keskellä. Sitten otan vähän massaa ja levitän, ja maalaan massan yli ylimääräisellä maalilla. Liitokset eivät näy lainkaan.
Käytän styroksilistoja, jotka liimataan akryylimassalla. Ei näytä styroksilta. Vähän kalliimpaa, mutta erittäin helppoa työstää. Muovattavissa, jos katto ei ole suora, ei tule rakoja.
Yksi asia, jonka olen huomannut styroksissa, ja sen pitäisi olla mahdollista myös puulla, on se, että on täysin ok jakaa pituudet pienempiin paloihin. Olla tarkka kulmissa mutta sallia raot keskellä. Sitten otan vähän massaa ja levitän, ja maalaan massan yli ylimääräisellä maalilla. Liitokset eivät näy lainkaan.
Haha, olen kokenut tuon, siksi kysyin vinkkejä. Mitä vafan voi tehdä, jos snickare pystyy siihen, pitäisi minun myös pystyä, on vain löydettävä oikea menetelmä.S Stuff sanoi:Saisinpa hermoromahduksen ja murentaisin listan, jos yrittäisin asentaa pitkiä pätkiä yksin. Heitä kysymys Facebookiin, jos sinulla ei ole kaveria, joka voisi tulla avuksi hetkeksi muutaman oluen tai korvapuustin vastineeksi. Kunhan saat pisimmät palat ylös, voit itse hoitaa pienemmät palat myöhemmin.
Olen kysynyt, mutta kaikki ovat niin hemmetin kiireisiä juuri tänä viikonloppuna ja minulla on vähän paniikki saada se valmiiksi. Jos saan hermoromahduksen, lupaan kuvan murennetusta listasta, sitten pitää vain odottaa ensi viikonloppuun.
Klikkaa tästä vastataksesi