P PAtriK80 #1 Jäsen · Östergötland · 21 viestiä 9 lok 2009 klo 21:57 PAtriK80 Jäsen Östergötland 21 viestiä 9 lok 2009 klo 21:57 #1 Minulla on joitakin masoniittilevyjä ullakolla (ulkokaton sisäpuolella), jotka tarvitsevat vaihtoa. Mietin, onko käytössä jokin erityinen masoniitti, ja voinko vain poistaa vanhat ja asentaa uudet. Vai onko uusien asentaminen itse hankalaa? #masoniittilevy
Minulla on joitakin masoniittilevyjä ullakolla (ulkokaton sisäpuolella), jotka tarvitsevat vaihtoa. Mietin, onko käytössä jokin erityinen masoniitti, ja voinko vain poistaa vanhat ja asentaa uudet. Vai onko uusien asentaminen itse hankalaa?
H_L #2 Jäsen · 361 viestiä 13 lok 2009 klo 19:18 H_L Jäsen 361 viestiä 13 lok 2009 klo 19:18 #2 Tutustu öljykarkaistuun kuitulevyyn (masonit), joka on näin ollen kestävämpi kosteutta vastaan. Sellaisia käytetään mm. kattotiilien alla. /Henrik
Tutustu öljykarkaistuun kuitulevyyn (masonit), joka on näin ollen kestävämpi kosteutta vastaan. Sellaisia käytetään mm. kattotiilien alla. /Henrik