2 549 lukukertaa ·
6 vastausta
3k lukukertaa
6 vastausta
kosteusvaurioituneet koolaukset, autotallin seinä. *kuva*
Olen innostunut saamaan uudet seinälevyt autotalliin.
Katto vuoti ja aiheutti kosteusvaurioita, jotka eivät tule korjaantumaan.
Pelkään hieman irrottaa niitä sorkkaraudalla, sillä olen maalannut ulkopaneelin enkä halua riskeerata, että riuhtaisen ja revin nauloja ja muuta.
Mitä tapahtuisi, jos laittaisin uudet koolaukset vanhojen päälle...
Vahingoittaisivatko vanhat kosteat sitten uusia?
Tai jos en vaihda enkä täydennä. Laitan vain vähän uutta tuulensuojapaperia, eristystä, muovia ja levyä... Mitä sitten tapahtuu?
------
* Mikä levy materiaali on eniten hintansa arvoinen, jotta siihen saa ripustettua hyllyjä ja muuta?
* Onko liioittelua laittaa remonttikipsilevy päälle. Tuntuu turhalta, helpommin vahingoittuva. Ehkä parempi vain maalata puulevyt valkoisiksi.?
--------

Katto vuoti ja aiheutti kosteusvaurioita, jotka eivät tule korjaantumaan.
Pelkään hieman irrottaa niitä sorkkaraudalla, sillä olen maalannut ulkopaneelin enkä halua riskeerata, että riuhtaisen ja revin nauloja ja muuta.
Mitä tapahtuisi, jos laittaisin uudet koolaukset vanhojen päälle...
Vahingoittaisivatko vanhat kosteat sitten uusia?
Tai jos en vaihda enkä täydennä. Laitan vain vähän uutta tuulensuojapaperia, eristystä, muovia ja levyä... Mitä sitten tapahtuu?
------
* Mikä levy materiaali on eniten hintansa arvoinen, jotta siihen saa ripustettua hyllyjä ja muuta?
* Onko liioittelua laittaa remonttikipsilevy päälle. Tuntuu turhalta, helpommin vahingoittuva. Ehkä parempi vain maalata puulevyt valkoisiksi.?
--------

Jos rakennat koolaukset ilman, että ne saavat kuivua kunnolla, saat hometta.
Miten tiedät, etteivät he pysty toipumaan? Onko sinulta jäänyt jotain tietoa pois?
Voisit muuten kokeilla kunnon lämmityspuhallinta viikon ajan.
Miten tiedät, etteivät he pysty toipumaan? Onko sinulta jäänyt jotain tietoa pois?
Voisit muuten kokeilla kunnon lämmityspuhallinta viikon ajan.
Tunnen vahingontarkastajan, joka oli täällä mittaamassa ja sanoi, että tätä ei voi palauttaa. Sen sijaan sain vaikutelman, että voisin irrottaa huonon osan.
Olen käsitellyt erilaisilla aineilla, boracol muun muassa.
Homeen haluan tietenkin ehdottomasti välttää. Minulla ei ole vain tietoa siitä, miten se reagoi, jos laitan levyn. Sehän voisi antaa säilyttävän vaikutuksen (mielikuvituksellista spekulointia).
Katosta tuli vettä aiemmin, mutta huopa ja pontti on nyt vaihdettu.
Olen käsitellyt erilaisilla aineilla, boracol muun muassa.
Homeen haluan tietenkin ehdottomasti välttää. Minulla ei ole vain tietoa siitä, miten se reagoi, jos laitan levyn. Sehän voisi antaa säilyttävän vaikutuksen (mielikuvituksellista spekulointia).
Katosta tuli vettä aiemmin, mutta huopa ja pontti on nyt vaihdettu.
Nyt en tiedä ollenkaan, miltä kokonaisuus näyttää tai miten rakenne on tehty, mutta jos se on niin vaurioitunut kuin sanot, ainakin minä kokeilisin poistaa yhden säännön nähdäkseni, kuinka paljon työtä sen vaihtaminen tulee vaatimaan.
Sen sijaan, että käyttäisit sorkkarautaa ja "revit ja raastat", voit ehkä käyttää timanttiterää kulmahiomakoneessa tai metalleille tarkoitettua terää multimaserissa ja sahata nauloja pois säännön takapuolelta.
Jos sahaaminen on aluksi vaikeaa, voit ehkä ensin varovasti vääntää raon auki sorkkaraudalla ja sen jälkeen sahata.
Sen sijaan, että käyttäisit sorkkarautaa ja "revit ja raastat", voit ehkä käyttää timanttiterää kulmahiomakoneessa tai metalleille tarkoitettua terää multimaserissa ja sahata nauloja pois säännön takapuolelta.
Jos sahaaminen on aluksi vaikeaa, voit ehkä ensin varovasti vääntää raon auki sorkkaraudalla ja sen jälkeen sahata.
Mittasin hieman kalliilla mittarilla niillä alueilla, jotka näyttivät hieman tummemmilta. Mutta se päätyi vain oranssin alkuun... 16% tai mikä yksikkö se nyt on. 16 kuitenkin... pahimmillaan oli pieni alue 17. Yritän juuri nyt etsiä, mitkä arvot ovat hyväksyttäviä.
Eikö ole 15, jotta voi maalata? silloin kai 16 pitäisi olla okei sulkea.
Eikö ole 15, jotta voi maalata? silloin kai 16 pitäisi olla okei sulkea.
Klikkaa tästä vastataksesi