Olen juuri saanut valmiiksi portaat kuistille. Portaat tulevat sijaitsemaan kokonaan ulkona, ilman kattoa. Rakenne on massiivinen ja tehty lekaharkkoista. Seuraava vaihe on tehdä pieni valetäyte jokaiselle askeleelle, jotta korkeudet saadaan oikein. Sen jälkeen haluaisin kosteussulun portaille estämään sadeveden pääsyn onteloihin ja portaan rikkoutumisen.

Onko kenelläkään vinkkejä sopivasta materiaalista/valmistajasta kosteussululle ulkokäyttöön?

Lopuksi asennetaan liuskekivilaatat askelmiin.

• Kiviportaiden rakennusprojekti ulkona, portaat valmistettu lecaharkoista, odottavat lisävalua ja vedeneristystä ennen liuskekivien asettamista.
Hei,

Vanha viesti, mutta otan riskin!
Miten päädyit tekemään lopulta ja millainen oli lopputulos?

Olen juuri samassa vaiheessa, portaat muurattu ja yritän ymmärtää seuraavaa vaihetta.

Kiitos,
Fredrik

V Vargklo sanoi:
Olen juuri saanut valmiiksi rappujen rakentamisen verannan eteen. Portaat tulevat olemaan täysin ilman kattoa. Rakenne on massiivinen lecaharkoista. Seuraava vaihe on tehdä pieni valutäyte jokaiselle askelmalle, jotta korkeudet saadaan oikein. Sen jälkeen haluaisin kosteussuojata portaat estääkseni sadeveden pääsyn koloihin ja rappujen rikkoutumisen.

Onko jollain vinkkejä sopivista materiaaleista/tuotemerkeistä ulkokäyttöön tarkoitettuun kosteussuojaan?

Lopuksi asennetaan liuskekivilaatat askelmille.
hei! Kuinka päädyit tekemään? :)

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.