Har tagit bort det gamla plasttaket (barracudataket) och ska sätta in träpanel i taket. Isoleringen verkar ha någon form av fuktspärr i huset som är från -75.

Någon som vet om detta kan vara en fuktspärr eller om jag ska sätta in en fuktspärr i taket innan panelen sätts upp? Ytan på pappen har en glatt yta och isoleringen ligger an direkt på andra sidan. Puurakenteinen katto, jossa on vaalea materiaali vanhan muovikaton tilalla. Kuvan eristeessä mahdollinen höyrysulku. Kuva näyttää vanhan rakennuksen katon, jossa näkyy puupaneelia ja mahdollinen kosteuseste. Katto rakenteilla, puiset palkit ja mahdollinen kosteussulku näkyvissä. Poistettu vanha muovikatto. 70-luvun talon katon eristys.

Mvh
Johan
 
Se on varmasti höyrysulku. Anna sen olla ja älä laita lisää.
 
J justusandersson sanoi:
Se on varmasti kosteussulku. Jätä se paikoilleen äläkä laita sinne toista.
Kiitos siitä. Pohtinut samaan suuntaan kuin sinä.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.