Har tagit bort det gamla plasttaket (barracudataket) och ska sätta in träpanel i taket. Isoleringen verkar ha någon form av fuktspärr i huset som är från -75.
Någon som vet om detta kan vara en fuktspärr eller om jag ska sätta in en fuktspärr i taket innan panelen sätts upp? Ytan på pappen har en glatt yta och isoleringen ligger an direkt på andra sidan.