Hei.
Työskentelen kylpyhuoneen parissa. Olen nyt purkanut ja poistanut vanhan valuraudan. Huomaan, että siellä on muovia kellarin katon päällä. Kun se on kylpyhuone, siitä tulee kaksi kosteussulkua. Tämä on toiminut 35 vuotta, onko syytä huoleen, jos en poista muovia? Muovi ei muuten ole niin paksua kuin se tavallisesti näyttää olevan. Aion tukea osan lattiasta feikkisinä, koska minun piti leikata se muutaman sentin päässä toisesta tukipylväästä, lattia on sillä puolella siis 40 cm ilmassa.
Voiko tämä uusi tukipylväs vaikuttaa siihen, että minun on poistettava muovi? Kenties?