Tiedät, että lauttamatka tulee kalliimmaksi peräkärryllä? Mutta ehkä ajat maateitse?
Olen itse hikoillut hirveän hevostrailerin kanssa ensimmäisellä Puolan-matkallani, enkä tee sitä uudestaan. Nyt annan Poltruckin noutaa tavarat.
Jos välttämättä haluat peräkärryn, muistan että niitä myydään halvalla Castoramassa. En kuitenkaan tiedä miten papereiden jne. kanssa käy.

terveisin
David

Eikö ole helpompaa vuokrata pakettiauto? ??? Uskon, että vuokraajilla ei ole samoja rajoituksia sellaisille. :-/

Olen kokenut saman ongelman,
1. Yritä lainata yksityisesti,
2. Puolassa voi vuokrata suuria boogiekärryjä halvalla, joskus vaaditaan kuitenkin, että puolalainen kansalainen "noutaa kärryn". Näin kävi minulle.
3. Paras ja halvin ratkaisu on kuten David kirjoittaa, tuoda tavara kotiin kuorma-autolla, jolloin voit lastata reilusti ja samalla tuoda kotiin paljon elintarvikkeita puoleen hintaan. Laskekaa kaikki lisäkustannukset kärrystä, se ei tule halvaksi. Monet kuskit "tekevät ylimääräisiä keikkoja".

Koska haluat todella ottaa peräkärryn, suosittelisin Preemiä. Rahat ovat isoja, mutta se on vain pantti ja veikkaisin, että voit tinkiä panttia alaspäin osoittamalla, että olet vakavissasi ja että olisi täysin kohtuutonta ajatella, että varastaisit peräkärryn.

Muistan, kun vuokrasin pakettiauton OKQ8:sta, maksoin pantin OK-kortilla, ja koska laskun saaminen kestää, sain pantin takaisin kauan ennen kuin minun piti maksaa se, joten ei edes tarvitse olla niin, että sinun täytyy maksaa etukäteen, jos sinulla on kortti, jossa on viivästetty maksu (ja riittävän korkea ostoraja).

Miksi peruuttaa? Ota se minilomana ja käytä tilaisuutta hyväksesi täyttääksesi auto kaikella, mikä mahtuu. Jos löydät materiaaleja, joita haluat ostaa, voit paikan päällä järjestää kotiinkuljetuksen (suuret tavaratalot tarjoavat tätä kotiin). Stenaline tarjoaa lavapaikkoja lautalla - silloin sinun tulee noutaa satamasta seuraavana päivänä, kun tavara on lähetetty.

Jos olet varannut Stenalinella, voit lisäksi varmasti muuttaa päivämäärää...

Katso Poltruck. Kätevää ja edullista. Sain toimituksen heiltä tänään. Seuraava tulee tiistaina.

terveisin
David

Onko Poltruckilla jokin verkkosivusto?

Lähden torstaina Puolaan pickupilla ja boggiperävaunulla. Se ei ollut vaarallisen kallista, noin 4000 kr edestakaisin Karlskronasta.
Tukholman esikaupunkialueella on runsaasti pienempiä perävaunujen vuokraajia.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.