15 842 lukukertaa ·
13 vastausta
16k lukukertaa
13 vastausta
Korjauspihdit teräksisille säännöille.
Hei!
Olen puuhaamassa kellarissa ja aion rakentaa muutamia uusia sisäseiniä.
Nyt tarvitsisin fixertång-yhdistämistyökalun, jotta voin liittää yhteen ostamani teräsrungot. Kävin tänään Beijerillä katsomassa, ja he halusivat myydä minulle yhden vähän yli 2000:- hintaan, mikä ei tunnu ajankohtaiselta.
Siksi ihmettelen, tietääkö joku, mistä voisi ostaa halvemman, haluaisi myydä minulle käytetyn tai vuokrata minulle yhden? Asun Västeråsissa.
Kaikki ehdotukset otetaan kiitollisena vastaan
Yst. terv.,
Jonas Franzén
Olen puuhaamassa kellarissa ja aion rakentaa muutamia uusia sisäseiniä.
Nyt tarvitsisin fixertång-yhdistämistyökalun, jotta voin liittää yhteen ostamani teräsrungot. Kävin tänään Beijerillä katsomassa, ja he halusivat myydä minulle yhden vähän yli 2000:- hintaan, mikä ei tunnu ajankohtaiselta.
Siksi ihmettelen, tietääkö joku, mistä voisi ostaa halvemman, haluaisi myydä minulle käytetyn tai vuokrata minulle yhden? Asun Västeråsissa.
Kaikki ehdotukset otetaan kiitollisena vastaan
Yst. terv.,
Jonas Franzén
Hei!
Olen ostanut skruv, mutta olisi paljon parempi med en tång eftersom det inte bygger något på väggens djup. Olen myös miettinyt att nita ihop reglarna.
Eräässä paikassa minulla tulee olemaan suihku med ett avlång unidrain avlopp ja kun valoin lattiakaivon, en ottanut huomioon niitä ylimääräisiä 2mm som skruven antaa. Olen vain tehnyt tilaa kiskolle ja kahdelle levylle kaivon taakse. Minulla on kuitenkin joitakin ideoita, miten voisin ratkaista sen, mutta kuten sanottu, paras ja yksinkertaisin ratkaisu olisi saada käsiini en tång.
/Jonas
Olen ostanut skruv, mutta olisi paljon parempi med en tång eftersom det inte bygger något på väggens djup. Olen myös miettinyt att nita ihop reglarna.
Eräässä paikassa minulla tulee olemaan suihku med ett avlång unidrain avlopp ja kun valoin lattiakaivon, en ottanut huomioon niitä ylimääräisiä 2mm som skruven antaa. Olen vain tehnyt tilaa kiskolle ja kahdelle levylle kaivon taakse. Minulla on kuitenkin joitakin ideoita, miten voisin ratkaista sen, mutta kuten sanottu, paras ja yksinkertaisin ratkaisu olisi saada käsiini en tång.
/Jonas
Hei, kiitos vinkeistä!
Suunnitelmana on, että OSB levy on alimpana, joten ruuvin kannat eivät painu levyyn sillä tavalla kuin tarkoitat. 2 mm saattoi olla hieman liioiteltua, luultavasti se tulee vain olemaan noin 1-1,5 mm, tämä tarkoittaa myös, että seinästä tulee hieman kovera.
Ystävällisin terveisin, Jonas
Suunnitelmana on, että OSB levy on alimpana, joten ruuvin kannat eivät painu levyyn sillä tavalla kuin tarkoitat. 2 mm saattoi olla hieman liioiteltua, luultavasti se tulee vain olemaan noin 1-1,5 mm, tämä tarkoittaa myös, että seinästä tulee hieman kovera.
Ok, sehän on paljon halvempaa. Minun täytyy tarkistaa, jos voin saada sen sieltä, kiitos avusta!
Jos joku muu täällä omistaa sellaisen ja voisi ajatella vuokraavansa sen minulle, ottakaa yhteyttä.
Terveisin, Jonas.
Jos joku muu täällä omistaa sellaisen ja voisi ajatella vuokraavansa sen minulle, ottakaa yhteyttä.
Terveisin, Jonas.
jula tarjoaa yhden hintaan 199 :- en tiedä kuinka hyvä se on, mutta se toimii varmasti
http://www.jula.se/stuknittang-137364
http://www.jula.se/stuknittang-137364
Rakensin pienen seinän kylpyhuoneeseeni peltiruuveilla ja mineritillä. Ruuvailin kevyesti rungot yhteen niillä ruuveilla, joilla kiinnitin myöhemmin mineritin. Kun mineriti sitten ruuvattiin kiinni, upposivat ruuvin kannat peltiin ja kaikki tuli tukevaksi, kun kaikki ruuvattiin yhteen.
Joo se Jula'ssa olisi ollut hyvä, kävin siellä kysymässä onko heillä sitä, mutta he sanoivat ei, joten en vaivautunut katsomaan heidän verkkosivultaan. Tämä osoittaa kuinka hyvin heillä on homma hallussa.
Lopulta tilasin seuraavan pihdit Englannista:
http://www.qwikfast.co.uk/catalogue/edma-master-profil-single-handed-setting-pliers-p-9396.html
Kuitenkin näyttää siltä, että he nostivat pihdien hintaa heti sen jälkeen kun tilasin ne, koska maksoin vain 44 puntaa niistä.
Kiitos kaikista ideoista.
Lopulta tilasin seuraavan pihdit Englannista:
http://www.qwikfast.co.uk/catalogue/edma-master-profil-single-handed-setting-pliers-p-9396.html
Kuitenkin näyttää siltä, että he nostivat pihdien hintaa heti sen jälkeen kun tilasin ne, koska maksoin vain 44 puntaa niistä.
Kiitos kaikista ideoista.
sama pihti löytyy Hornbachista noin 750:-
Normaalisti voit kiinnittää kiskon kattoon ja lattiaan ja sitten vain asettaa seinäprofiilit, ja niiden pitäisi pysyä paikoillaan, kunnes asetat ensimmäisen kerroksen levyjä. Joten sinun tapauksessasi, kun asetat OSB:si, sinun pitäisi pystyä kiinnittämään myös seinäprofiilit kiskoihin tällä ruuvilla. Käytä ruuvia, jossa on sopivan kokoinen pää (esim. lastulevyruuvi), jotta voit upottaa pään OSB-levyyn ilman, että rikot peltiä. Voi toimia myös kipsirulla pellille, vaikka pää on usein hieman liian suuri. Yleensä ei ongelmaa, vaikka pää hieman nousee, jos aikomuksena on kipsata päälle.jonasfranz sanoi:
Minulla on halpa stukotin Julala. Toimii ihan ok. On paljon helpompaa jatkaa työskentelyä, jos palkit ovat yhdessä jo ennen kuin aloitetaan levyjen kanssa näpräily. (ammattilaiset pitävät sitä varmasti liian monimutkaisena, iloinen puoliamatööri pitää pihdit hyvänä...)
Har också den. Har inte provat "en riktig" men denna känns helt ok. Säkert mer omständig att använda än en proffs-variant, men den är ganska prisvärd och jobbet blir gjort.bigsnucke sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi