Miten saan korjattua muurin parhaiten? Äärimmäinen betonireikätiili on irronnut kokonaan ja roikkuu kiinni rautakaiteessa, vieressä oleva pala näyttää myös olevan katkeamassa. Mietin, jos voisi ehkä porata reiän ylhäältä ja pudottaa alas raudoitusraudat ja sitten valaa palat yhteen. Mutta mitä laastia käytetään siinä tapauksessa?
En halua mieluiten purkaa ja tehdä kaikki uudelleen alusta asti ajan ja rahan vuoksi, joten olen kiitollinen kaikista vinkeistä.
Pitäisi pystyä liimaamaan kiven kiinni PL400:lla tai Tec7:lla ja sitten tasoittamaan raot b-laastilla.
Jos voit lyödä raudoitustangon kiven reikään ja sen alla olevaan kiveen, se auttaa tietenkin.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.