Tänään tulee kylmätekniikan ammattilainen ja aikoo siirtää ilmalämpöpumppua. Seinään tulee siis suurempi reikä, missä edellinen pumppu oli. Kuinka korjaisitte reiän?

Kehystää ylös ja laittaa kipsilevyä? Vai tasoittaa?

Kuinka suuria reikiä yleensä ilmalämpöpumpusta tulee?
 
Miten seinä on rakennettu?
 
Centano Centano sanoi:
Miten seinä on rakennettu?
No tuota.. En tiedä mitään sellaisista. Miten voin tietää sen?
 
Reikä lienee noin 7 cm, ellei sitä ole tehty moottorisahalla. Leikkaa neliö, noin 10 cm, ja aseta pieni puunpala kiinni kipsiin ja sitten kipsilevyn pala, joka sopii reikään. Tasoita/nauhoita ja maalaa.
 
  • Tykkään
Mjärn
  • Laddar…
Stefan N Stefan N sanoi:
Reikä on todennäköisesti noin 7 cm, ellei se ole tehty moottorisahalla. Leikkaa noin 10 cm nelikulmio ja aseta pieni puupala ja kiinnitä se kipsiin, ja sitten kipsipala, joka sopii reikään. Tasoittele/teippaa ja maalaa.
Voinko kiinnittää kipsiin liimalla?
 
Tältä se näyttää
 
  • Ilmastointilaite asennettuna portaikon seinälle.
BirgitS
Hieman vaikea meidän tietää, onko kyseessä kipsilevy puurunkojen päällä, betoni, rappauslauta- tai jokin muu rakenne. Sinun on varmaan lähetettävä kuvia siitä, miltä reiät näyttävät.
 
  • Tykkään
Mjärn
  • Laddar…
M Förstagångsköparen sanoi:
Jadu.. En osaan mitään sellaisista asioista. Miten tiedän sen?
Katso reikään.
 
  • Tykkään
Mjärn
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.